Ett litet paket...

Hej på er!
 
Torsdag idag o den firas utan ärtsoppa.. för om det tycker jag inte... istället firade jag denna torsdag med spagetti o köttfärssås... funka helt okej en Torsdag som denna.. =)) jag är barnsligt förtjust i denna enkla rätt.. o har alltid varit.. det är väl barnet i mig som vaknar.. =)) 
 
idag har det varit kallt.. 3 minus när jag steg upp i morse o is på bilrutorna.. sen har det inte varit mer än 3 plus under dagen men jag fick se solen en stund.. men inte hjälpte den o värmde nått inte.. när jag hämtade Ebba kom det tom liiiiiiiiite lappmöggel... men det var så lite så det är redan glömt.. dock så har vi fått halv storm nu på kvällen.. det blåser så det dundrar i hela huset... *kallt*  det är då man är glad man kan sitta inne o göra en eld i vedspisen o njuta av värmen som sprider sig... 
 
Idag när jag hämtade Ebba på dagis hade hon ett paket åt mig... o jag som bara älskar paket.. det är inte så noga med vad som är i... det är just tjusningen med paketet i sig själv... så jag blev jätte glad... 
 
se vad fint..... =)) 
 
hon hade gjort ett fint armband.... 
 
Se så snyggt... passade perfekt... =)) gullunge som gör fint åt mamma... 
 
Lizze var gullunge här om dan hon.. hon hade skrivit ett jätte gulligt brev till mig (efter som jag lovade henne att inte lägga upp det här så kommer det ingen bild) men det var ett brev med kärlek o värme i ett sånt som värmer ett modershjärta ♥ jag ska spara det för kan ju ha användning av det i framtiden när hon inte alls tycker om sin mamma.. då ska jag trycka upp det under näsan på henne o påminna henne minsann... =))) 
 
Imorgon ska Lizze på Haloween disco så då ska det sminkas o kläs upp minsann.. så nästa blogg kommer handla om hennes förvandling från söt blond tjej till....... ja det får ni se.. 
 
*kram* så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0