minigolf...

Hej på er!!

Vaknade 8.30 i morse.. bara jag vaken.. alla andra sov... så jag gjorde kaffe o tog med mig det o datorn ut på altanen... hade linne o shorts på mig.. o DET kan jag säga att väldigt snabbt åkte fleece tröjan på.. ja asså allvarligt.. den 26:e Juli klockan 8.30 på morgonen.. så är det alltså så pass kallt så man måste ha fleece.... jisses säger jag bara... nåja jag ska inte klaga solen kom runt lunchtid o då blev det såååå varmt o gött... jag bara älskar solen.... denna underbara lysande lampa... värmade o go för själen...

Roger har grävt ur där nya trappen ska stå.. o jag klippte lite gräs med handjagarn... man kommer ju inte åt runt träden med åkgräsklipparn.... eller jo det gör man kanske om man inte är så feg som jag.. =))

Sen gjorde jag en äppelpaj som vi åt med vaniljsås.. ja inte ebbabubblan hon åt pannkaka istället.. så bestämde vi oss för att åla o spela minigolf med tjejjorna då dessa snart två veckor som Roger haft semester inte har bestått av nått roligt för barnen... sagt o gjort vi åket in o lizze muttrade lite då hon inte trodde det skulle vara ett dugg skoj.... men roligt hade vi.. mycket skratt blev det.. lägger upp ett gäng bilder på golfen... se o njut.. (ja ni slippe se mig för jag var sämst iaf.. haha)


Ebba med rätt grepp på klubban...


jorå hon fick iväg bollen fint ......


här har hon dock svingat för kung o fosterland o ändå ligger bollen kvar... hmm... =))


Lizze poserar o fokuserar på det lille hålet långt bort...


bollen iväg.... =))


gäller o hålla tungan rätt i munnen när det är svårt... =)))


Ebba går in för en putt......


mmmm det är svårt... men så roligt vi hade.....


o här är han som vann.... grattis Roger... =))

När vi golfat oss igenom alla 18 banorna så gick vi o åt....


Ebba åt en räksallad... o FAKTISKT så åt hon... kan lova det inte är lätt o hitta mat som passar den damen då de oftast inte serverar fiskbullar på nån restaurang..... men dettta gillade hon... =))


Lizze som inte är ett dugg kräsen i mat högg in på en 150gr hamburgare.... hon är duktig o äta den.. o hungrig blir man av minigolf som ni ser.... =)))


mmmmm..... hon verkligen njuter... av all mat... 


Jorå den lilla donnan njuter oxå... ibland... o idag dög det... det är ju lättare o äta räkorna med fingrarna än med gaffeln... men det vet ju alla... 

Ja som ni ser så hade vi en toppenskön eftermiddag kväll.. när vi kom hem var det dags för tjejjorna att krypa i säng... så nu sover det sött... o det blir väl snart sängen för en annan oxå... sliter på o sprorta så hårt... haha...

ha det bäst...

*kram* så länge

Kommentarer
Postat av: Danica

Hehehe..vilken härlig dag ...och så blev det ingen ärtsoppa till din glädje förståss...kram på er dårå<3<3<3

2012-07-27 @ 01:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0