Grattis Johan!!! <3

Hej på er!

Ja då har det varit några dagar med ryggskott o det har inte varit skoj.. men nu börjar det bli bättre iaf... dock så gör det vansinnigt ont på nätterna så jag ligger o snurrar som en annan fläkt eller nått.. men det ska väl bli bättre det oxå.. =))

idag skiner solen o jag har trotsat vädergudarna med att hänga tvätten utomhus.. så jag hoppas jag hinner få den torr innan det kommer regn... för regn kommer var så säker... det går ju inte en enda jäkla dag utan att man får en skur eller två... det är då man önskar man vore här...


En strand någon stans i den Grekiska övärlden.... ser lockande ut.. =))

Igår ringde min lille son o talade om att han fått jobb.... GRATTIS!!!!!!!!! älskade Johan... =)



Mammas pöjk ska gå i mammas fotspår.. han har fått jobb som telefonsäljare i Mo... hmm svårt o skriva just det namnet... försöker igen... M*ra... nää det gick inte blev cencur på datorn... jaja iaf så rimmar det på en äcklig dam som kroppen många gånger sålt... =)))

nåja.. roligare humor än så hade inte jag... men iaf såååååå roligt för Johan som fått jobb... =))

jag satt o letade på Johans FB efter en bra bild på honom.. o hittade den ovan... sen hittade jag lite andra bilder på han från lite yngre ålder.. ja inte bara på honom.. Joppihanna är med oxå juh.. 



mina fina stora barn....



Johanna, Johan och deras tremänning Louise... =))) sötnosar.. =))

Ikväll kommer vår "Sommargranne" Dirk o hans dotter Katarina hit på lite mat.. det ska bli trevligt ska bjuda på tacopaj o en god sallad... ska försöka komma ihåg o ta fram kameran så det blir lite bilder... =))

men innan det så ska vi nog åka o handla lite brädor då vi ska göra en ny utetrapp innan den gamla faller i bitar helt o hållet... så nu får det bli lite mer kaffe så man vaknar....

ha en bra dag mer er alla...

*kram* så länge...

Kommentarer
Postat av: canina

Grattis till Johan! Gulliga kort på dem när dom va små!

Ha så trevligt i kväll...(ska oxå ha det;) ) kramiz

2012-07-20 @ 19:18:35
Postat av: Danica

Så där småttiga var de små liven när jag träffade dom första gången ...kommer ihåg när Johan skulle vara KIZZ nere i Rättvik på festivalen ...så kul det var ... och vad har alla åren tagit vägen??? Grattis till Johan som fått jobb...bra det...



Och camilla det finns rättstavningsprogram nu för tiden på datan :-)))) nu var jag roliger...ha en bra vecka gumman hoppas den jäkla ryggen blir bättre och bättre....kramas <3<3<3

2012-07-23 @ 05:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0