flätor och OS

Hej på er!

då var det ny dag o nya möjligheter... solen har lyst med sin frånvaro hela dagen och så småningom kom regnet.. ibörjan bara en rejäl skur.. sen väntade det nog en hel halvtimme innan det hällde ner hinkvis... o sen har det väl i stort sett regnat sen dess... åskar/Tor kom en sväng på besök oxå... hmmm... en grå trist dag med andra ord...

vi fick lov o hitta på nått som var roligt iaf så jag gjorde en...


smörgåstårta... den blev himla god.. alla åt utom hon den lilla donnan.. hon åt pannkakor.. men fick ägg o räkor oxå... så hon var go o gla... =))

sen gjorde jag nått jag aldrig gjort innan... jag gjorde fiskbensflätor på flickorna.. fick lov o kolla på internet hur man gjorde... o för o vara första gången så blev det väl okej...


Ebbas.... den blev lite sned men hon satt inte riktigt still... =))


Försökte göra en inbakad på Lizze o kom på när jag hållit på en stund hur jag skulle ha gjort.. men det får bli nästa gång... =))


mina fina små tjejjor.... 

Så har ju OS börjat... jag som är sportnörd så det heter duga äääälskar OS.. man får se så mycket olika idrotter som man inte ser på annars.. typ gymnastik.. bordtennis.. ja sånt som kanske inte annars får så mycket utrymme i tv...  bara för att ni ska veta exakt vilken sportnörd jag är så kommer här en bild....


jorå OS på TV OCH dator... haha.... ja ibland vill man ju hänga med på flera sporter som går samtidigt... .. jaja.. sån är jag... =))

nu ska jag återgå till mitt OS tittande o så blir det ett glas vitt till det.... ha det bäst med er..

*kram* så länge

Kommentarer
Postat av: Danica

Vad duktig du är att fläta till blondtrollen och så jättesöta dom blev...och jaaaa...nu är det OS och det är bara att hänga i soffan med TV och datorn...även fast det varit fint väder...

Kram <3<3<3

2012-07-28 @ 22:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0