Tisdag... Dag 29 - En nytagen bild på mig och 10 faktapunkter om mig

Hej på er... !

ny dag nya möjligheter... o ska börja med att berätta att i morse såg jag två vargar på ängen här nedanför.... dock var det ju inte mer än gryningsljus o de var långt bort så fastän jag tog bilen o skyndade mig ner för att se bättre var de för långt bort för att jag skulle känna mig "nöjd" men häftigt var det.... =))

jaha... här kommer då dagens ämne.. en nytagen bild o 10 fakta punkter om mig... (om det ens finns så många fakta punkter om mig... haha)


"This is me"  Bilden är tagen idag... av mäster fotografen Lizette... =))

så var det då dessa fakta punkter....

1,  Glad

2, Rolig (enligt mig själv iaf)

3, Älskar att laga mat

4, Älskar att plocka svamp (men inte att rensa)

5, Älskar att fiska

6, Social

7, Avskyr småkryp (så som skalbaggar o annat äckel)

8, Är morgon pigg (menas att jag har inge svårt att gå upp när klockan ringer)

9, Avskyr spenat (en av få saker som ger mig kväljningar)

10, Älskar att skratta

Jaha detta är nog jag i ett nötskal... =)

Nu ska det fixas lite med små tjejjor här o sen blir det nog lite tv innan de blå ska stängas för idag... hoppas att ni får en bra kväll mer er....

*kram* så länge



Kommentarer
Postat av: mamma

Hej vår glada sörby dotter,vi stämmer in och tycker som du.Trots att det regnar,måste man blicka framåt.Ha det så bra kram till er alla

2011-03-09 @ 16:23:56
Postat av: Roger

Ja det stämmer bra på dig min älskling men du är så mycket mer oxå!!! Älskar dig!

2011-03-13 @ 11:20:34
Postat av: Danica

Man kan bara älska henne ...så enkelt är det...

skrattar pözz o kramen <3<3<3

2011-03-14 @ 15:01:29
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0