Söndag.. utmaning i 30 dar...

Hej på er!

ja nu var det länge sedan jag bloggade.. o jag har inte nån ursäkt för det.. har bara inte blivit prioriterat... men nu hittade jag en rolig grej på en annan blogg.. något som gör att jag MÅSTE blogga varje dag i 30 dar...

en utmaning på 30 dagar helt enkelt... o varje dag är det ett bestämt ämne som man ska skriva om... tänte det kunde vara en kul grej.. så sist i bloggen  kommer listan på varje dags ämne.. (så ni vet vilka dagar ni ska hoppa över... haha)

jag kommer börja den utmaningen imorgon.. denna dagen (hmm.. sen kväll är det nu) kommer jag bara lägga upp listan... men när jag ändå är här kan jag väl berätta lite om helgen.. den har varit rätt lugn.. vi har städat o plockat lite.. o sen var vi o firade Ebba hos farmor o farfar idag.. hon fyller ju på Tisdag den lilla donnan... hela 4 år blir hon... ja tiden går fort o en annan blir bara yngre... =))

Tyvärr hade vi ingen kamera med (typiskt oss då kanske)  så några foton på Ebbas kalas hos farmor o farfar kan jag inte bjuda på.. tyvärr... men kan ge er nått annat smaskigt o kolla på...




gjorde en jätte god men enkel smörgåstårta igår.. nu är det bara jag o Roger som gillar så vi fick offra oss på den sista biten idag.. haha.. stackars oss... =))

nu kommer listan o sen ska jag krypa i säng... är ju måndag imorgon...

*kram så länge*

Utmaning i 30 dagar

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - I min handväska
Dag 13 - Låtar jag kan lyssna på om och om igen
Dag 14 - En hemlighet
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Det här är jag beroende av
Dag 17 - Ett
Barndomsminne
Dag 18 - Min favoritfödelsedag
Dag 19 - Min absoluta favoritlåt
Dag 20 - Favorit resa

Dag 21 - Ett pinsamt ögonblick
Dag 22 - Det här upprör mig
Dag 23 - Det här får mig att må bättre
Dag 24 - Det här får mig att gråta
Dag 25 - En bild från mitt rum/lägenhet
Dag 26 - Mina rädslor
Dag 27 - Min favoritfärg
Dag 28 - Första kyssen
Dag 29 - En nytagen bild på mig och 10 faktapunkter om mig
Dag 30 - Ett sista ögonblick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0