Tisdag... Dag 15... Mina drömmar...

Hej på er!!

Ja idag när vi vaknade var vi i stort sett inssnöade.. 1½dm snö hade det kommit under natten.. och det var allt annat än jippie... *snart* nu är jag trött på vintern.. jävligt trött.... jag är ju absolut ingen vintermänniska... nej nej nej.. och dagens ämne passar utmärkt idag när man är trött på det mesta och framför allt på snön... för jag kommer skriva om mina drömmar i vaket tillstånd... de jag drömmer när jag sover är så röriga och jag begriper inte själv hur jag fått ihop dem.. haha... =))

vad drömmer jag om här på Änggärdet då...

Som många med mig så drömmer jag ju så klart om obegränsat med...


...pengar.... det är väl som hos de flesta ett "jävla" gissel att det aldrig räcker till mer än räkningar och nödvändigheter....  känns som om de så fort de hamnar på kontot så....

Springer iväg......  Så mer pengar drömmer jag om... =)

Sen drömmer jag om.....

... värme.. en resa eller bara att det ska bli sommar... 

ja det är väl ungefär så som alla drömmer...

sen har jag en dröm som jag inte vet när jag ska genomföra för till den hör ju givetvis det förstnämnda... pengar.... men jag har en dröm om att skaffa ett ......

....... Gästgiveri... typ som ett tyskt gasthaus... med en 6-10 rum... där man erbjuder god mat.. och viktigt i livet.. avkoppling... =) det är en stor dröm jag har men är inte redo för den ännu.... för jag har inte pengarna och vet inte än vart jag vil ha det.. i sverige eller utomlands... mmm tål att drömma vidare på den drömmen... 

får nog spela en lotto i helgen... den vi spelade på i helgen gav inte så mycket som 50öre ens...

ja det här är mina 3 stora drömmar... nu ska jag snart drömma nattdrömmen för om en stund blir det sängen... ha en bra natt med bra drömmar...

*kram* så länge



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej jag viste inte att du drömde om ett gasthaus,mendet verkar o.k.Du brås väl på dina föräldrar du vet Jämtmässholmen,ock Kajsas ,och en massa andra idéer som vi haft.Och inte minst drömmen om att vinna storkovan Krama flickorna

2011-02-09 @ 17:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0