Torsdag.. ingen ärtsoppa här inte....

Hej på er!

idag är det ärtsoppedag... men inte på Änggärdet inte... ooo nej.. här äts det ingen ärtsoppa.. det förstörde de i skolan för mig en gång i tiden... ja på den tiden då jag var ung.. tror tom jag var okysst.. haha... jag gillade ärtsoppa.. men så en gång fick vi en som smakade... ja.. jag vet inte .. härsket kanske är rätt ord( av någon anledning dör det upp en massa djur i mitt huvud när jag skulle beskriva smaken.. men kom på att inget av de djuren hade jag smakat.... )  samt att ärtorna var hårda... sen var det kört med ärtsoppeätande för min del.. *ryser*

Nåja.. man kan faktiskt överleva varje torsdag utan ärtsoppa... jag är ett levande bevis på det... o det har inte ens varit svårt... =) nej då.. det finns så mycket annat o äta en torsdag... idag blir det nog bacon (hade inget fläsk) potatis o löksås... det är grejjor det.. =)

Men först ska jag ju jobba.. igår jobbade jag "första" dagen... o det gick kanon.. sålde tre st.. hoppas jag kan hålla det snittet.. då blir det himla bra för oss alla.. o allra mest för Anders.. =) Pratade med Anders i telefonen igår.. ville ju tala om lite o hade väl lite frågor o så... då berättade han att han blivit inbjuden till Rio.. en vecka skulle han få vara där o så skulle han simma ett lopp... (vad det var för lopp frågade jag inte... men typ uppvisningslopp kanske... ) jag frågade om han skulle dit.. men han visste inte då han rehabiliterar sig i nacke o axlar efter WM... Då kom jag på den smarta iden att om inte han skulle dit så kunda jag ju åka.. jag kunde ju alltid dra till med svansim eller nått... *skratt* ...... tror inte Anders nappade på det.... för han skrattade bara... o hur tolkar man sånt???


jag hade ju tom kunna tänkt mig en rädda valarna action...... jaja... vi får väl se.. de kanske hör av sig... =)))

Nehej.. nu ska jag sätta fart o jobba igen... men hade lite kli i fingrarna att skriva lite.. =)

lägger in en liten bild på en liten "tjej" som är här på dagarna ibland...


Spookie och den lilla damen... Java heter hon... jag ska vara lite dagmatte åt henne då hon inte kan vara själv när de som äger henne jobbar... o mamma.. NEEEJ vi ska inte ha denna hund... jag bara PASSAR henne då o då på dagarna.... (bäst o förklara ordentligt.. )

iaf så passar hennes namn här hemma... Java... det går det åt mycket av när man sitter i telefonen hela dagarna... kanske därför hon gillar mig... hehe...

nehej.. nu dags för verkligheten.... jobb...

ha en toppen dag alla...

*kram* så länge...



Kommentarer
Postat av: Danica

Men Camilla jag hade ju kunnat följa med som ass..ju...jag vill ju så gärna dit ..och så ahde vi kunnat titta på hotell som vi kunde köpa och bara bo där resten av livet...hehehe...men det var iaf bra jobbat ..förstår att Anders tycker du är duktig...kram till alla <3

2010-09-03 @ 10:25:28
URL: http://tantans.blogg.se/
Postat av: Anna

Inte dåligt att du lyckades få fröken att sitta still så länge att hon fastnade på bild & en fin blid var det oxå. :-D

2010-09-09 @ 19:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0