Fredag... Höstens intågande

Hej på er!

Ja nu gör verkligen hösten sin entré på riktigt.. idag regnar o blåser det o man ser löven falla till marken... det är mörkt o skumt... MEN absolut inte kallt idag...det är förvånansvärt varmt ute.. men det är väl bara idag det ska vara så sen skulle det bli kallare igen.. Jag hade iaf lite "tur" när jag gick med Spookie (då Java var ledig idag blev det promenad med bara Spookie)  för då regnade det ingenting..
ja ibland ska man ha tur oxå... =)

Ja tur hade jag igår med.. för då spelade jag poker på nätet... om riktiga pengar..  jorå så modig var jag... jag växlade in 20kr i pokermarker (hade 50 kr totalt på kontot) sen spelade jag på ett bord med 0,25 och 0,50 öre... mmm stooooora pengar.. hehe.. efter nån timme eller kanske tom två så tyckte jag att det räckte.. o när jag då loggade ut så hade jag totalt på kontot 104kr... alltså van jag 54 kr.. o det är mer än vad vi vann på triss Jag o Roger.. =)) konstaterade att om det skulle gå lika bra varje dag.. (nu kommer jag ju inte spela varje dag... men OM) så på en månad så har jag alltså vunnit.. 1620kr.. o det är ju inte fy skam.. *ler* många bäckar små... =) men som sagt.. jag ska INTE spela varje dag o inte om stora summor.. det är jag för snål för.. hm... ja o kanske tom för dålig.. *skratt*
Det är ju en sak o spela på FB där det bara är låtsas pengar.. o där handlar det ju mer om heder.. ja hedern att jag o Danica ska sätta åt Svante då... haha...

Men kanske det var en lyckodag igår (så man ska inte utmana ödet allt för ofta menar jag) för när jag jobbade så sålde jag på tredje samtalet.. det var en bra sälj... o flöt på bra... (fast sen blev det inge mer under dagen men ändå... ) detta firade vi med god lunch.. (vi = Jag o Roger som är hemma med Ebba)

Vi åt...


.. Rotmos o fläsklägg.... mmm så gott.... =)

Ebba fick makemenoner o farlikorv.. men hon smakade både på moset o läggen.. köttet tyckte hon inte om men rotmos.. mm  det gillade hon...

Nu ska jag sätta fart o jobba här... idag har jag gjort lite fredagsmys på min "arbetsplats" =)


lite levande ljus höjer alltid stämningen... =)

Hoppas ni får en kanon dag o en mycket trevlig helg...

*kram* så länge



Kommentarer
Postat av: Danica

Guuud så gott det ser ut...snålvattnet rinner...men jag åt ju helstekt fläskfilee och dte var inte alls dumt...nu skall jag dra på jobbet ..hoppas ni får en riktigt mysig fredag ..kram <3

2010-09-24 @ 10:06:43
URL: http://tantans.blogg.se/
Postat av: mamma

ja man blir sugen,når man ser t

fatet med rotmoset .visa inte set ni ska äta i morgonFör då kanske ni får besök.

2010-09-24 @ 15:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0