Tisdag.. en kall sådan...

Hej på er! Idag är det minsann inget skönväder ute.. inte mer än 10 grader nu och det blåser kallt som f*n... kom lite regn på fm oxå men nu regnar det åtminstonde inte... o det är bra... det är blött nog i marken...

så vad har hänt under Pingsthelgen då... ja det har inte hänt så mycket för min o ebbas del iaf.. för Ebba har varit sjuk... massor med feber o hängig.. som mest hade hon 40,3... stackarn.. men nu är hon bättre iaf och idag verkar det som matlusten kommit tillbaka.. *skönt*


lilla ebba med massor med feber... somnade i soffan innan vi hann stoppa henne i säng...

En av dagarna som hon var sjuk så kom hon ut från toaletten såhär....


jodå.. sjukare än att hon kunde sno Lizzes smink var hon inte.... hehe... lila o fin i hela ansiktet... =)

Idag när Lizze-luttan kommer hem ska hon få plocka murklorna... jag har lovat henne att hon ska få plocka dem så får vi göra i ordning dem så vi har nått att smaska på sen när mamma o pappa kommer... o Lizze är nog den duktigaste svampplockaren i detta hus.. men så har hon ju tränat sen hon var tre oxå... =)

Idag ska hon gå på fotbollsträning som de har uppe i Sörby.. hon gillar egentligen inte fotboll men ville iaf testa.. o det är bra gjort... så får vi se vad hon tycker... =) det är ju bra om de hittar något de gillar... o här på landet finns väl kanske inte så mycket att göra .. mer än det man hittar på själv.. o spring i benen har hon ju... o snabb är hon som sjutton.. så fotboll kanske passar henne utmärkt...

sen är det ju studsmattan.. den verkligen älskar hon... ja både hon och ebba gillar den men Lizze är nog den som är där mest... massor med konster gör hon... =)


här är hon o Ebba .....

Jag ska ta med kameran till fotbollsträningen så får det bli lite nya bilder....

Så ska jag sätta mig o planera lite mat till mamma o pappa kommer.. vi måste ju både äta o dricka gott... =) så ska maten till Johans student planeras oxå... jaja.. det finns att göra för en arbetslös... haha....

ha en toppen dag....

*kram* så länge




Kommentarer
Postat av: Daniel

Må hon å jag krya på oss snart!



Ge henne godis!!

2010-05-25 @ 19:04:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Må hon å jag krya på oss snart!



Ge henne godis!!

2010-05-25 @ 19:05:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0