Måndag... nu blev det klippt....

Hej på er! jaha se nu blir det inlägg till.. uj.. två dar i rad... *impad av mig själv* =)) nåja..  hehe... igår när jag bloggat så var det ju dags för flickorna att komma ur badet.. o då tog jag mig för något jag skulle gjort för länge sedan... jag klippte dem....


nyklippt o håret blåst med hårtorken.... en glad lite tjej är hon minsann... =)


Lizze skulle ha snedlugg när vi blåste håret... o då är det klart hon får det... =)

flickorna blev fina även om det inte blev det allra rakaste kanske då iaf Ebba har en förmåga att vrida på huvet precis när man sätter saxen i håret... men men... det går väl o rätta till så småning om.. hehe...

idag måndag har det inte hänt så mycket.. jag har tvättat ett par maskiner tvätt.. o ev blir det städning vid tjärnen ikväll... ska försöka få med kameran isf...

detta inlägg blir litet o kort... men inte mindre viktigt... =)

ha en bra måndag... o tänk på att denna vecka har gått fort.. för i övermorgon är det onsdag redan... =))))

*kram* så länge



Kommentarer
Postat av: Danica

Dom är ju jättesöta båda trollen...kram <3

2010-05-17 @ 15:09:46
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0