Torsdag.... tiden går fort nu.... =)

Hej på er igen... ja nu var det en hel vecka sen jag skrev.. tiden rusar iväg och det är jätte bra för då blir det snart vår och sommar på riktigt... vi har haft några underbara dagar med plusgrader men på nätterna biter sig kylan fast.. men det går åt rätt håll iaf... =)

Barnen har haft sportlov ju och det har varit mysigt o ha dem hemma och solen har skinit på oss så vi har kunna varit ute.... en av dagarna åkte de tefat på vägen... ingen backe o prata om men de hade jätte roligt iaf... =)


Ebba hejjar på Lizze....


Beslutsamma steg av den lilla donnan..... =)


....  =)


Ebba kollar om tefatet är okej.... =)

Veckan de var hemma gick snabbt och nu har ju allt återgått till ordning igen... =) nu väntar vi bara på att all snö ska smälta undan fort så vi får se lite gräs o börja leta efter ...


tussilago.... det är vår det! men det är nog minst en månad kvar... så vi får vänta o vänta... (tålamod säger alla.. men jag vill inte ha tålamod)

idag är det 20 dagar tills vi firar födelsedag här hemma... det är minsann...


Lizze-gumman som blir stora tjejjen.. hela 8 år blir hon... o tänk jag blir inte ett dugg äldre... bara barnen som växer o blir större.. själv håller jag mig kring de 22 eller nått åt det hållet... haha...

nu har jag precis fått reda på att jag ska träffa min arbetsförmedlare.. så nu blir det till att duscha, få mer kaffe i systemet och sen drar jag o Ebba till Munkfors där han befinner sig idag...
det var bra för egentligen skulle vi ha träffats imorgon.. men då precis den tiden när Lizze slutar skolan.. o då går det ju inte... tur han hade en liten lucka för mig idag.. =)

vi får väl se om han har något roligt till mig... om inte så är det bra o få stämma av lite med honom...

det är skönt att det snart är helg igen... som sagt.. tiden går fort... =) vad som blir i helgen vet jag inte men får vi bara fint väder så ska vi vara ute o njuta i solen och höra takdroppet...

hoppas ni alla får en bra dag...

*kram* så länge...

Kommentarer
Postat av: Danica

Vilka härliga dagar trollen fick på lovet iaf...och du fick väl en massa erbjudande idag om jobb och bara chefstjänster kan jag tänka mig eller ???Jag kan ju inte ha fel...

Kram på hela högen <3

2010-03-11 @ 23:51:13
URL: http://tantans.blogg.se/
Postat av: Camilla

Danica... hm.. oja massor med chefsjobb... men var så dåligt betalt så jag tackade nej.. nog vill ja ha mer än 40K i månaden... det är jag väl värd??? haha... kram tebax

2010-03-12 @ 12:03:25
Postat av: Danica

Klart du är :-)))

2010-03-13 @ 00:50:26
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0