Tisdag... London och lite av allt möjligt...

Hej hopp... jaha då var det dags att skriva lite igen då...  det börjar bli lite tjatigt att skriva om hur kallt det är hela tiden.. önska jag kunde få skriva om hur jäkla varmt det var istället.. nåja.. i morse var det -13 och det är ju inget man skryter med precis.. Kung Bore vil inte släppa greppet om oss nordbor... men snart får även ha ge sig... schas.... schas!!!!  =)

Så vad har hänt under dessa dagar då.. hm.. inte så mycket kanske.. allt rullar ju på ändå här hemma... men har iaf en bild som är ny.. (sen blev det fullt på minnes kortet i kameran.. men nu är det tömt så jag ska ta fler bilder sen... )
hm för att återgå till bilden... det var i fredags när vi hade ätit mat jag o flickorna.. spätta o mos.. Ebba som satt själv i köket för att äta upp blev plötsligt väldigt tyst... när jag kom ut i köket hittade jag henne så här....


.... Hon sov med hakan på bordet... hon är rolig den...  maten på tallriken var slut o hon blev nog väldigt trött av den maten... =) jag klappade henne på kinden o frågade om hon var trött... NEJ!!! fick jag till svar.... *skratt* lilla Ebba-bubblan... så go,.... =)

I helgen gjorde vi inte så mycket.. pysslade lite här hemma o så.. hade först tänkt att vi skulle till Torsby o bada men då jag är så förkyld så kanske det inte är så bra o åka o bada i varmt vatten med massor med baselusker i.. fast vem vet.. det kanske hade varit jäkligt nyttigt.. haha... nåja vi får väl kanske åka till helgen istället... =)

Igår skickade jag iväg alla till Dagmamma/skola och jobb.. men fick hem lizze igen då de tydligen var lediga... bra med info från skolan... *not* nåja vi var hemma o hade det mysigt ändå.... =) vi behöver lite tid bara hon o jag ibland o då får man passa på när den erbjuds... =)

idag ska jag röja lite här hemma för på Torsdag kommer Carina

Här är hon.... (sorry gumman snodde en bild av dig på FB.. )


jag gick i skolan med henne.. vi läste Resesäljarutbildningen tillsammans... o det var en Rolig tid.. vi hade sååå roligt.. o allra roligast var det när vi var till .....


.....London på skolresa... *jisses* hon lovade att ta med korten från London så jag misstänker att det blir en massa roliga skratt... o naturligtvis kommer vi babbla öronen av varandra... =)))

Mer om London resan kommer kanske i ett annat blogginlägg... =) det var så mycket som hände där så det får lixom bli en egen story... =)

iaf så ska jag bjuda henne på lite god mat... o fika.. =) det ska bli sååååååå trevligt.. *glad att hon kommer*

nu ska jag ta o sätta lite fart här hemma... men ska börja med en mugg kaffe till.. så jag vaknar till ordentligt... ha en underbar dag på er alla...

*kram* så länge...




Kommentarer
Postat av: Danica

Hehehe...det är ju Ebba i ett nötskall att bara somna på plats ...så jäkla söt...Hoppas det blir en bra dag med Canina...

älskar dig kramar hela högen

2010-03-16 @ 23:20:41
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0