Tisdag... det känns som uppförsbacke....

Hejsan hoppsan! ja nu var det ett tag sedan igen... denna gången skyller jag lite på hockeyn.. det är ju mitt i kvalserien och de har spelat varannan dag... med väldigt blandade resultat tyvärr.. just nu känns det som Leksand har världen emot sig och världens uppförsbacke efter förlusten hemma mot Rögle igår...

Jag läste nyss på Aftonbladet där de skrivit efter förlusten igår ... "på väg mot fiasko för femte året irad"

två dagar tidigare stod det på Aftonbladet "Leksand på väg mot elitserien"

jaja jag skiter i Aftonbladet och lever som en gammal god Leksing på hoppet.. det är inte kört ännu.. är ju 4 matcher kvar och 12 poäng att slåss om så ännu är det inte kört... och skulle nu Leksand INTE gå upp... så är det ju iaf laget i mitt hjärta och vi får leva på hoppet ett år till... =)



Idag håller jag på att baka tårta till Lizette.. hon fyller år imorgon men vi ska fira henne idag. Hon blir hämtad efter skolan av farmor och farfar o då ska de åka in till Hagfors o köpa skor åt henne, sen ska hon och farfar till badhuset och bada =)

Jag, Roger och Ebba åker in till farmor och farfar vid halv 5 då vi ska fika och äta tårta... faster Annika och faster Nina kommer också dit så det blir en trevlig eftermiddag....

Lizetta har beställt en


Pavlova-tårta så den håller jag på o bakar nu... =)

Snart är det ju påsk också...


o då får vi äta en massa gott o vara lediga o ha det skönt...

men innan ledigheten så ska ju jag ut o resa.. jodå ni läste rätt.. på Torsdag ska jag minsann iväg... men åker inte förräns till kvällen..... vart jag ska? jamen är inte det självklart???


blåkulla så klart.. det är ju party där... haha... nån som ska med???

nu har jag faktiskt inte tid att sitta här o vara rolig mer.. nu ska jag fixa ordning så allt hinner bli klart tills jag ska iväg... men ska ta kameran med mig o ta kort så blir det nog en blogg imorgon eller en annan dag oxå... =))

ha nu en riktigt bra dag  med er...

*kram* så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0