Söndag.. klippt o kort...

Söndag eftermiddag.. idag har det bara varit -2.. sköönt.. då tar eldandet i vedspisen lite mer.. =)
Rogers lillasyster Nina kom för jag ville bli klippt... o då åkte roger på en klippning han med.. alla hans vackra långa lockar for all världens väg... men han blev fin...


Gillade inte riktigt att va med på kort.. men vem gör det? =)

Jag hade ju bestämt mig.. at klippa kort... jag har inte varit korthårig sen jag var liten.. så det är ju minst 35 år sedan... så liite nervös var jag...

så här blidde det... lite suddigt...


Kolla!!! kort.. oj oj oj... hmm... men jag blev nöjd iaf.. ska bara vänja mig...

mer bloggande kommer under veckan.. nu ska jag fixa lite o äta år Ebba.. o vi ska snart äta Pizza.. jajjemensan.. Roger lagar mat idag... haha men först...

Igår tittade Ebba på en Barbiefilm och där var det en dansscen som hon härmade.. dansade o sjöng.. så nu kommer en bildstudie på den dansen.. ni får föreställa er musik själv.. haha...









Ha en skön Söndag...

*kram* så länge

Kommentarer
Postat av: tantans

Ojjj vad fina ni blev ...du blev så himla snygg 10 år yngre...och dags att anmäla Ebab till nån dansklubb tror jag :-)kram på er

2010-01-17 @ 18:55:31
URL: http://tantans.blogg.se/
Postat av: Tantans

Så jäkla fin familjeb blev ...gamlingarna iaf :-) och Ebba hon kan ju dansa snart dags att börja på dansklubb för henne ;-)

Kram på er dårå

2010-01-17 @ 21:26:28
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0