Onsdag... sen kväll och bara en liten blogg...

Ja egentligen är klockan för mycket för att sitta uppe... så snart ska jag krypa i säng... men har ju inte bloggat på flera dagar.. o var tvungen att skriva några rader iaf...

Idag hade jag tänkt o baka bullar... men jästen var möglig.. får handla ny imorgon.. ska ju storhandla då.. *suckar lite* just nu känner jag inte för storhandling.. men imorgon är det en ny dag o då kanske det känns bättre... =)

Bullar ska bakas för på måndag har vi ju en födelsedagsgris här hemma.. men redan på söndag ska vi ha kalas...

vem som fyller år?? jamen det är ju....



Javisst... ebba-bubblan blir ju 3... här på bilden är hon ca 6mån...

här kommer en gammal bild till...



Tittut... här är hon ca 1 år o har nyss lärt sig att gå... ett riktigt bustroll.. o fruktansvärt rolig... hon önskade sig ju en julgran av tomten.. o nu när jag frågar vad hon lnskar sig när hon fyller år så tittar hon i taket o sätter ett finger på hakan... funderar en stund o säger... jag önskar mig en blomma... =)))
jag frågade oxå om hon ville ha många paket eller bara ETT... hon funderar o säger.. jag vill ha bara ett paket... haha.... ja som sagt.. hon är rolig den... man har aldrig tråkigt med henne i närheten...

nej nu ska jag lägga mig... imorgon ska det ju handlas..o det behöver jag nog ladda till... =))

godnatt världen...

*kram* så länge

Kommentarer
Postat av: tantans

Ja'a Ebba är en kulig unge det...tänk att hon fyller tre år så fort det har gått...undrar vad hon vill ha inne i det där bara ett paket :-)

Nu är det änterligen dags för sängen...fast i kväll har jag inte bloggat men skall ju snart upp..ha en bra dag i morgon gumman trots storhandling...kramas

2010-01-20 @ 22:56:54
URL: http://tantans.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åhh så söt liten prinsessa....Tänk att hon varit så liten..Ge Ebba en stor Bamsekram från oss

2010-01-21 @ 11:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0