Lördag... kallt som faen... igen... =(

Godförmiddag världen... ja då var det en skön lördag.. skön för att den är ledig men inte skön för att det är jävla kallt ute.. igen... steg upp kvart över 8 kände direkt när jag kom ner att det var kallt ute... ut o kolla... -17.. vafan... suck.. jaja.. får ju bita i det sura äpplet ibland.. vädret kan man inte påverka.. bara vart man bor.. o det går ju o göra nått åt... men skåneland har ju fått en rejäl vinter de med så jag vet inte om det hade varit bättre.. fast.. jooo.... skåne är ALLTID bättre.. =))) fast helst skulle man kunna ha råd o införliva en dröm.. hitade ett Hotell till salu på en ö i Brasilien..  o där är det varmt o skönt... =))) o de ska ha BARA 3 mille för det... kolla här får ni se....




Visst ser det hääärligt ut... så nu vet ni vad jag lägger pengarna på om jag vinner... =))
Jag frågade Danica (som varit i Brasilien) om hon ville jobba åt oss då.. o tänk det ville hon!!! =))

Nåja.. drömma är tillåtet.. eller hur... ?

En annan dröm jag har haft nu är att kunna åka på en Hockey match i Leksand.. då jag innan varit på så mycket matcher när vi bodde i Rättvik(mellan 84-89)  o sen dog det ut lite när man fick barn... o sen innan jag flyttade till Värmland så var det väl någon match vi gick på.. men man saknar det... jag ser ju på tvn ibland när Leksand spelar.. men det är ju låångt ifrån att vara på plats själv..
Så jag som aldrig önskar något varken till jul eller födelsedag för att jag tycker det är tråkigt att veta vad jag får... talade om för Roger att jag faktiskt önskade mig att få gå på en match i Leksand...

Igår när jag kom o skulle sätta mig vid min dator (för att följa matchens referat på Leksands hemsida) låg där en lapp med två röda hjärtan i papper....


Så här står det på lappen: "Grattis på födelsedagen Camilla i förskott. Fredagen den 12:e Februari skall du äntligen få se live. Barnvakt är ordnad. Så förhoppningsvis blir det en trevlig kväll. älskar (målat hjärta) dig.

inne i lappen ligger det biljetter till Leksand - Björklöven


Dessutom ska vi STÅ!!!! mitt i klacken.. precis som "good old days" =))) ska se vad jag hittar för Leksands aktigt åt Roger att ta på sig.. haha.. Gissa om jag är världens gladaste... MKamma tyckte att detta var ju nästan lika bra som ett frieri.... jag tala om att detta var bättre!!! haha... =))

Ja lite tokig är jag kanske... men fan vad det underlättar livet.. !!!


nu ska jag få mig lite kaffe... jag hoppas att ni alla får en mega bra Lördag.. själv ska jag gå med ett brett flin på läpparna ända fram till den 12:e... haha...


*kram* så länge


Kommentarer
Postat av: BT

Det är inte kallt... bara mindre varmt :o)

2010-01-30 @ 12:26:01
Postat av: Danica

Se till nu så vi kommer till Brasilien jag är laddad till tusen hehehehe...synd att det inte var BRYNÄS du skulle få se..men dom är ju en högre division :-)))))

Kramas

2010-01-31 @ 00:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0