Torsdag.... fina flickor.... =)

Hej på er! Idag är det väldigt grått o molnigt ute men inget regn... inte än iaf... o en ganska behaglig temperatur på en 10-11 grader... inte har det varit minusgrader inatt heller och det är bra för då finns det hopp... =))

Idag har morgonens bestyr flutit på väldigt bra.. så jag hann tom göra flickorna fina innan de skulle iväg.. eller rättare sagt Lizze skulle iväg... Ebba är hemma med mig idag.. jag sa att vi kunde sitta o vifta på tårna hela dagen hon o jag.. men hon ville hellre vifta på händerna hon... haha...

Iaf så hann jag med o fläta håret på bägge innan Roger o Lizze åkte....


... fina söta Lizze.. hmm.. med smink kring ögonen som hon vackert fick tvätta bort innan hon åkte till skolan... =))


Lilla goa Ebba,,,, fin i flätor juh.... =) OCH hårspänne... =) (viktig detalj i det hela enligt den lilla madammen)


... mina goa tjejjor... lizze är lite pjutt för det där med ögonskuggan... men vill ju inte det ska se ut som om vi slår henne... hehe... =)

Nu under förmiddagen har Ebba ritat på sin "rittavla" många prträtt av mamma har hon gjort i alla former o storlekar.... jag var tvungen att ta kort på ett av dem...


.. se vad fin jag blev... lite litet huvud och fick bara plats med ett öga.. men ack så bra jag ser med det.. *skrattar*

Idag fyller Flickornas farmor år så när Lizze kommer hem från skolan ska vi ringa o sjunga för henne... om hon är hemma... hurra för farmor/svärmor... =)

Imorgon är det valborg... men vi ska inte iväg o kolla någon brasa.. vi blir nog hemma o äter nått gott.. o om vi vill kan vi ju göra brasa själva.. =) häxbål!!!! haha... nåja vi får se om vi eldar eller bara äter gott...  Ebba hade ju gjort en valborgsbrasa hos dagmamman vi kan ha den mitt på bordet kanske o så gör vi nått gott att äta... *så får det bli*


... se så fin.... (hm bilden blev lite suddig men visst ser man det är en brasa)

Nu ska jag skicka sms till mammsen o pappsen för de har bröllopsdag idag..

o efter som de fortfarande är i spanien så får det bli ett litet grattis via sms... tror det är 45 eller 46 år eller nått... *jisses* =) hurra på dem oxå... =)





ha en bra dag alla.....

*kram* så länge


Kommentarer
Postat av: Danica

Oj vad ni har hunnit mycket jag har bara hunnit var aarg och skrivit av mig ätit frukost och duschat och nu är det dags att dra in till helveteskulan igen eller hoppas inte ..ha en bra dag gumman med Ebbabebba den lilla rolighetsmoster..och varför inte vara rosa/lila runt ögonen Lizze var skitsöt iaf...kram <3

2010-04-29 @ 10:40:40
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0