Söndag.... Nu blickar vi frammåt... igen... !!!

Jaha mina kära vänner... att leva på hoppet räckte inte... trots att Leksand vann sin match idag.. så hjälpte det inte.... både Rögle vann (på straffar) och AIK vann på ordinarie tid... sorgen i mitt hjärta är stor.... MEN... vi ger inte upp.... för VI SKA TILLBAKA!!!!!! och SKAM DEN SOM GER SIG!!! nu hoppas jag att de bygger ett lag på de duktiga juniorerna som vann SM-Guld.. !

Tack för denna säsong... vi ses till hösten igen.... =)))
Det var allt om Hockeyn för idag... som sagt... jag ska sörja.... men nästa säsong så vet jag... då sitter jag med hoppet igen... för Leksand ÄR laget i mitt hjärta!

Så till helgen o dagens händelse som INTE handlar om hockey...

ska börja med att berätta att idag... idag kom den äntligen.... jag har väntat o tittat men idag så var den här.... !!! ÄNTLIGEN!!!!



den lilla sädesärlan.. alltid lika trevligt när den kommer.. och jag läste på internet att den kommer samma datum varje år.. så nu ska jag skriva upp det till nästa år... så får vi se om det stämmer.. =)

Flickorna-bus har varit ute hela dagen nästan.. de har studsat i studsmattan och lekt.. igår fick vi upp nätet till studsmattan så nu kan de hoppa bäst de vill... =)



... hopp o skutt hela dagen..... =)

De var inne en sväng för att äta.. fisk o mos blev det till dem... jag o Roger har ätit nått helt annat.. jag kände för att göra nått speciellt... o då blev det...


...Plankstek med fläskfilé, stekta kantareller och hemmagjord bea.. mmmm det var jätte gott... =)

Nu är klockan snart 20 och de trötta flickorna ska få kvällsmat o krypa i säng...

hoppas ni andra haft en bra söndag och inte med lika stor sorg som jag... men som sagt.. det kommer en ny säsong... och då plockar vi fram hoppet igen....

*kram* så länge

Kommentarer
Postat av: mamma

ja då är det bara att ta nya tag,när det gäller leksand.Vi i våran familj kommer aldrig att överge lif.Dom finns så djupt rotade i våra hjärtan,så det kan ingenändra på.Jag blev jätteglad att ärlan har kommit,när vi bodde i vikarbyn,i villa kom den trogen varje vår o satte sig på grämattan.här i hbg ser man den bara i skogen eller i någon trädgård.Roligt att se flickona hoppa.då vet vi att der är vår.Maten ni åt gick inte heller av för hackorHa det stor kram

2010-04-11 @ 20:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0