Onsdag.... Djurisk idyll.... =p

Hej på er vänner... ja då har påskhelgen sprungit förbi oss och det är vardag igen.. fast vardag skulle jag kanske inte vilja säga flickorna har ju påsklov så lite som helg varje dag känns det som... förutom att Roger jobbar då.. (stackarn.. haha)

Det är fortfarande mycket hockey... men snart är även den säsongen slut.. bara två matcher kvar nu.. igår vann Leksand (på övertid) mot SSK.. sååå himla bra.. det finns hopp om en Elitserie plats nu.. så govänner håll alla tummar ni har.. ja o tår o vad fasiken ta hela kroppen... =)))

Imorgon spelar Leksand borta mot Växjö och på Lördag är det sista matchen hemma mot Almtuna... ja som sagt.. håll allt ni har... =) man skulle ha varit i hallen på Lördag... men jag får nöja mig med att sitta hemma o hejja o skrika... =)

Leksand i mitt hjärta..... =)


Jag pratade lite med min ohängde son här om dagen om min blogg... han tycker jag är "mesig" han vill att jag ska provocera mer i bloggen... haha... så här kommer det mest provocerande jag kan komma på... håll till godo Johan... *pöss*


... Mr Johan him self.... =) haha.... du är så söt "lille plutten" =))))

Nä för att förklara för Johan om VARFÖR jag inte är så provocerande i min blogg så är det ju om mitt och familjens liv det handlar om... o jag har inte så mycket provocerande saker i mitt liv.. men jag lovar dig Johan.. har jag en åsikt som jag tycker skall tas upp här så ska jag skriva om den..

Johan vet nämligen att jag är inne o skriver lite kommentarer på AB och i en hockey blogg o där kanske jag kan vara lite mer "bitsk" men då handlar det ju om nån som trackar ner på mitt älskade Leksand.. (eller skriver orättvist kanske är mer rätt uttryck)  o då får dom ju svar av mig naturligtvis...  jag är ju inte nån "mes" som nu Johan tycker.. utan kan allt bita ifrån om jag vill.. =)

så för att nu poängtera att jag är en väldigt vänlig varelse.. (haha)  så kommer här lite djuriskt idylliska bilder....


Iza  tror hon är påskägg.... =)


Pissen i en pusselkartong.... (han hade aldrig provlegat den juh.. )


I går hade vi påhälsning vid husknuten... en rådjursbock och hans....


... tre fruar.... (fick bara med en på bilden)

Ja det är när de kommer så tätt inpå huset man önskar man hade en bössa så hade frysen blivit lite fullare igen... (Johan det där var väl provocerande..... haha)

Nä mina vänner ni får nog hållas med min "vardag" i denna blogg... =)  och min vardag det är ju det som sker o händer här hemma... =) men det kan vara nog så rolig ändå... =) allt är väl vad man försöker göra den till...

Nu ska jag se om Danica är inne på datorn för jag måste pumpa henne på varför det ska drickas champagne och smällas raketer idag... allt man kan fira ska man ju fira.... eller hur?

jag hoppas ni får en fin och bra dag och att det snart kommer rejäl vårvärme.. för nu vill jag kunna sitta ute... !!!!

*kram* så länge



Kommentarer
Postat av: Johan Gärtner Bäste sonen i universum

Du vet att jag vet de du vet att jag vet att jag vet de vi alla vet att den som vet är den som vet att jag är bäst vet allt.



PROVOCERA NÅGON ANNAN ÄN MIG MOR.. :( </3

2010-04-07 @ 14:16:08
Postat av: mamma

Vi hoppas också leksand vinner sina matcher,o blir ett elitlag så klart.Sen hoppas vi att Johan klipper sis ha ha ,han skall ju snart ta studenten.Vi vet att du inte skulle skjuta något rådjur.mojligtvis kunna nacka en höna. Vi längtar efter er ,skickar massor med kramar mamma o pappa

2010-04-07 @ 15:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0