Måndag.... Vart tog dagen vägen??

Jaha så var det kväll o barnen är i säng... men vart tog dagen vägen... jag tycker jag har inte gjort något.. jo det har jag iofs.. rensade lite trattisar o la på karreskivor tillsammans med charlottenlök o sen på med grädde turkyogurth o kryddor... in i ugnen på 180 grader i 1½ timme ca.. köttet smälter i munnen.. jisses vad gott det var... =)

Sen har jag väl gjort det där vanliga tråkiga.. diskat tvättat o vikt tvätt...

Roger har klippt gräs... det blir förhoppningsvis det sista klippandet innan vintern... han har iaf klippt hälften av allt jäkla gräs... resten får bli en annann dag... nu tror ni vi har haft jätte fint väder... men icke sa nicke... det regnade på eftermiddagen... lite grann iaf.. det är väl ingen riktig dag om det inte regnar... *suck*

nåja.. detta får bli allt för idag.... nu ska jag titta på Per Morberg när han kokar krabba o hummer.. sen blir det Tina... mat Tina.. jag gillar ju sådana program.. men hinner nog med att sitta vid datorn oxå.. =) lite poker ska det nog bli ikväll...

*kram* så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0