Måndag.... besök på Af

Jaha så var det en skön måndag igen... skön för att Roger var ledig.. o vi fick lite sovmorgon då Lizze oxå var ledig från skolan... så barnen sov till halv 8 o Roger gick upp med dem.. jag hade beställt väckning halv 9 men vaknade igen klockan 8.. så då var det bara att samla ihop kroppen o stiga upp... jag skulle ju vara på AF klockan 10.. är bra om man hinner med ett par muggar kaffe innan... =)

igår bakade jag bröd... 63 st thekakor av grövre modell blev det... (Grövre mjöl då asså) jätte gott.. =)




ligger här o ska svalna sen ska lite mjöl bort... =)

Resten av kvällen igår blev det lite farmande.. jag gick ikapp och förbi Danica.. men hon jobbar ju stackarn.. jag kan ju ägna lite mer tid.. =) ibland.. men jag tror hon sitter på nätterna.. haha.. *retas*

Nåja åter till dagen idag... efter besöket på AF så åkte jag o handlade, sen åkte jag hem o lagade lunch... spätta o mos o dillsås blev det.. åhh det är så gott.. o barnen tycker om det.. =) ja Roger oxå..

Sen har barnen varit ute ett par timmar o hoppat studsmatta.. snart dags o ta bort den... men så länge dagarna är såhär fina o sköna så får detn vara framme... =)

nu har dom badat o fått kvällsmat o snart ska de i säng...

Jag ska kolla tv. o farma lite.. måste ju hålla ställningen mot Danica nu... nej då.. vi ska hjälpas åt att komma dit vi ska... det är bra med vänner så man kan hjälpas åt... =)

imorgon ska jag åka till sunne o besikta bilen... det är första gången för den bilen så vi får se hur snälla de är eller inte... =) Johanna ska följa med mig så vi kan köra runt lite o kolla för på Onsdag ska hon köra upp i sunne o då är det bra att ¨tminstonde sett rödljuset där... =)

önskar er alla en trevlig kväll...

*kram* så länge

Kommentarer
Postat av: tantans

Haha säger jag bara ...du är så jäkla gla att du har lyckats passera mig så det så..men vänta du jag har snart semester en vecka då du....hahaha....fina tekakor iaf...säkert goda oxå....kram

2009-09-23 @ 10:55:38
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0