Måndag.... bakar tvättar o rensar svamp... =)

Jahapp så var det ny vecka igen... o hösten är här.. idag var det ingen sol på morgonen.. utan mulet o kallt... *uch* nåja.. hösten är vacker men jag gillar ju inte vintern så nog kommer det lite ångest krypande mitt i det vackra färgglada.. men men.. snart sommar igen... måste va possitiv.. =)




Vackert.... men.... jaja... snart sommar igen...


Idag bakar vi bröd o tvättar lite jag och Ebba som är hemma.. vi ska oxå rensa gårdagens svampskörd.. =) det är iaf en klar fördel med hösten att då kan man plocka trattisarna som är min favorit.. o det luktar så gott när man förväller svampen.. mmm... snart blir det ut i skogen igen!

Hade tänkt att åka till Johanna och Joline i eftermiddag men har inte fått något svar på telefonen när jag ringer.. så vi får väl se hur det blir... men det hade varit roligt. annars får vi väl hitta på något annat.. fiska eller lata oss bara o äta nybakat bröd.. =)

nu ska jag ta itu med svampen sen blir det lite pannkakslunch för ebba och jag ska försöka få ihop lite korvbullar till mig... kanske med nystekta trattisar till...=)

*kram* så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0