Tisdag... en annorlunda och lite rolig dag...

Ja då var det dags att skriva några rader igen... dagarna svischar iväg o ibland orkar jag inte skriva o ibland tycker jag att jag inte har något att skriva om.

Idag är det bara jag och Lizette hemma... Hon är Ledig från skolan.. o det är inte så vanligt att det bara är hon o jag hemma.. så det är naturligtvis lite extra mysigt... =)
Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska hitta på.. mer än att Lizze har beställt korv i ugnen o mos till lunch.. o det är gott i gottit det... Sen kanske vi ska gå upp i skogen här ovanför o kolla efter en gran o märka ut den så vi slipper stå dagen före julafton o skaka snö av alla granar för att se vilken som kan bli bra.. men som sagt vi får se om vi tar en sväng.. det är ju ganska Blött ute.. *suck* vi kanske får "simma" o kolla efter en gran.. haha...

Som ni vet så är vi lite tokiga i denna familj o när jag då skulle kolla efter ett kort på min söta stora tjej här hemma så hittade jag detta... =) ja vi gillar ju att spöka ut oss lite då o då... (allt som oftast)




Lizze monster... hehe...

Jaja man har ju inte roligare än man gör sig heter det ju.. o vi har fantastiskt roligt här hemma.. =)))

Ebba lilla busfisen är hos sin dagmamma Yvonne idag... eller som hon kallas i "finare" kretsar Barbie.. haha.. Ebba gillar sin dagmamma o är jätte glad när hon ska dit och Yvonne är FANTASTISK!!!



Här är hon... (jaja jag är lessen Yvonne jag snodde bilden på FB av dig)  =)


Idag har jag oxå påbörjat en lite överraskning åt mina föräldrar... nä det är ingen julklapp.. bara en lite överraskning ändå... bara för att det är roligt... men jag kan ju inte säga vad det är än då jag vet att de sitter här o läser.. så ni får bida er tid alla.. men inte mer än kanske 1½ vecka eller nått... haha... *jag ääääälskar överraskningar* =)

Och om nu någon skulle vilja överraska mig så kan jag ge ett tips här.. (haha) jag läste igår i Aftonbladet att



KISS kommer till sverige i sommar o biljetterna släpps 27 november... o det skulle vara roligt att se dem... så överraska mig o Roger med en biljett kanske??? haha... nåja.. om inte biljetterna tar slut o vi får en krona över eller två kanske så kanske vi kan se dem iaf... o då säger jag bara att då är det full sminkning o färgning av hår som gäller... =)

nehepp nu ska jag kanske börja skala lite potatis så vi får lunch jag o Lizze... så jag avslutar bloggandet just nu med lite roligheter jag hittade på nätet... så håll till godo... =)










Ja ett par sådana här öl hade suttit fint...

ha en bra dag nu alla....

*kram* så länge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0