Måndag... ryggvärk....

Jaha så var det dag 1 i veckan igen... kan inte begrips vart helgerna tar vägen.. fast denna helgen har jag minsann varit duktig o både "julat" o slaktar höns.. just nu går det 4 st kvar i hönshuset som Kristina ska ha... de andra är förpassade till de sälla jaktmarkerna... =)

idag har jag ont i ryggen troligen beroende på de saker jag gjorde i helgen.. först lyfta en massa kartonger för att hitta julgardinerna o sen hönsslakt... idag har jag dessutom rensat svamp som jag hade fått av Kristina.. det var snällt av henne att ge mig mer jobb... =)))) men det är ju gott... nåja.. ryggen värker inte mindre med att man sitter i en konstig ställning o rensar svamp.. men det är värt allt det onda... =))

igår kväll skulle jag ha bloiggat o lagt in bilder på barnen för de fick nya frisyrer i badet.. men när de väl lagt sig så fastnade jag framför tv:n... så bilderna kommer idag istället... håll till godo.. =)




Ebba-bus... =) Pappa Roger har fixat fina frisyrer... =)



Även Lizze ska ha fina frisyren... jisses vad de skrattade o hade roligt... =)





Glada flickor med "fallet" hår....

nu ska jag gå o göra ordning smet o baka Danicabröd... sen kväll ska jag träffa först danica-brödet och dsen Danica.. vi skulle ses vid pokerbordet... hon var minsann duktig o förvaltade de 40 000 jag gav henne igår o dessutom vann hon ihop 30 000 själv.. så nu kan vi nog leka vid de större borden.. "spela skiten av dem" haha.. nåja det har gått dåligt för oss på sistonde.. men kanske den trenden vänder nu... jag vann iaf 70-75 000 igår... så man kan väl hoppas.. o det är synd det inte är riktiga pengar... men men... det är roligt att spela bara... =)))

*kram* så länge....

Kommentarer
Postat av: Maya

Haha... cola frissor :P

Undra om man skulle tetsa det någon dag att ha på kontoret Ler

Jätte kul att få kika in i din blogg med :)

Tack för jag får låna bilden på lammsteken!

Kram Maya

2009-11-16 @ 18:38:45
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: tantans

Haha nu har jag knyckt bilderna på tjejrna och lagt i mitt album så det så...och visst skall det bli poker...kramas om

2009-11-16 @ 20:29:09
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0