Måndag..... Familjedag =)

Jahapp så var det en grå måndag igen... Roger har jobbat o Lizze varit i skolan... bara jag o lillfisen hemma... =) men det är trevligt vi ritar sjunger o myser.... =)

Efter lunch åkte jag o Ebba o hämtade Lizze utanför skolan.. så åkte vi in till Hagfors för att handla o hälsa på Johanna med  familj....

Jag hade faktiskt kameran med mig o tog lite bilder... hade köpt choklad till flickorna därav de bruna munnarna... haha...




mormors lilla gullunge... =)



Johanna o Joline.... sötisar... =)



Sötisar igen.... =)



Lizze godingen kollar om hamstern är vaken... jag har erbjudit mig att ta med hamstern hem... o ge till pisssen... men Johanna vill inte... hmm... kneeeepigt.... =)



Ebba bus kollar in vad som händer.... =)


Vi hade en mycket trevlig eftermiddag med kaffe o kakor... lite tv:spelande och lek... Tack Johanna för gott kaffe o goda kakor.. *kram*

Nu har även Roger kommit hem o vi ska fixa lite inför kvällen åt barnen som snart ska i säng... sen ska jag kolla på fotbollsgalan.. (hoppas verkligen att Zlatan inte får guldbollen) o datorisera lite... kanske är jag vaken när Danica kommer hem o vi kan ta några parti vid pokerbordet... blev inget igår då jag inte var inne på kvällen...

Hoppas alla haft en fin dag...

*kram* så länge.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0