Fredag..... lunch...

Jaha så är det då ääääääntligen fredag igen... jag är jätte trött idag då jag inte kunde sova inatt för jag hade ont i magen... men nu är det onda borta... o bara Lizze kommit hem ska jag lägga mig på soffan o vara slö... =)

Igår lagade jag till lite kyckling i ugnen men sen åt vi pannkaka istället... så idag skulle ju dessa kycklingar göras nått med... o då blev det en jätte god kycklinggryta.. jag rensade bort alla ben o skinn från kycklingen o blandade i en underbar sås... mmm.. så nu har vi nyss ätit jag och Ebba...




såhär blev det... =)


Ebba som nu är den mest kräsna när det gäller mat och som heller inte äter så väldigt mycket smakade på maten o säger... mmm... mamma vad god mat du lagat idag... *gissa vem som satt som en fågelholk*  haha... hon åt duktigt iaf.. inte all kyckling men ris o majs åt hon...



duktig flicka.... =)




mmmm.... gott...... =)


Nu ska vi åka o hämta hem Lizze... o om jag inte skriver mer ikväll (troligen inte då det är hockey på tv:n) så önskar jag alla en underbar fredagseftermiddag och kväll....

*kram* så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0