Måndag... föräldrar....

Åter en solig morgon.. fasiken 2 på rad man tror knappt det är sant.. =) igår regnade det ju inte en enda droppe ens... men idag svek inte vädergudarna.. nog sjutton kom regnet på eftermiddagen...

Nåja.. idag har det inte hänt så mycket här hemma... Lizette i skolan o Ebba hos dagmamman... så jag passade på att läsa lite.. o vara lite slapp.. o slö... lite sliten efter gårdagens ¨kånkande.. =)

så igentligen har jag inte så mycket o berätta om dagen.. men tänkte på att presentera mina älskade föräldrar... De bor i Helsingborg så vi kan tyvärr inte ses så ofta som jag o de vill... men var nere en sväng i sommras o då blev det lite kort så här kommer dom... =)

(sorry mamma o pappa att jag inte sa innan att jag skulle ut med bilder på er här... )





Pappa o lizze.... hmm.. har du inte laddat än pappa??? =)





o här är lilla mamma.... =)  har du laddat mammsen??? =)


ikväll går bloggen segt så detta får bli allt för idag... nu har ni även mött mina föräldrar...

*kram* så länge

Kommentarer
Postat av: tantans

Dom har jag mött tidigare så det så och dom är sig lika ...det var ju länge sedan jag träffade dom och ja din blogg blev ju inte så stor :-D

kramas

2009-08-31 @ 22:02:58
URL: http://tantans.blogg.se/
Postat av: tantans

Dom har jag mött tidigare så det så och dom är sig lika ...det var ju länge sedan jag träffade dom och ja din blogg blev ju inte så stor :-D

kramas

2009-08-31 @ 22:03:23
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0