lite blandad kompott...

Hej på er!
 
Ja då ramlade dagarna på igen.. men de har inte varit tråkiga iaf.. =)) i sluter på förra veckan hade jag besök av en mycket go o gullig vän.. Birgitta heter hon det började med att vi pratade i telefonen när jag satt och sålte medlemsskap i Anders Olssons Club 2012 (han satsning till paralympics i London) o Birgitta jobbar på det företaget jag ringde till... det blev många samtal o långa samtal o man kan säga att vi verkligen fann varandra i dessa samtal.. så för nästan två år sedan skulle hon på jobb här i Värmland o då träffades vi o hon kom hit o bodde hos oss en natt... o nu var det dags igen för jobb i Värmland o självklart ordnade jag sängplats åt henne här... 
 
 här är hon finingen... (snodde din bild från FB Birgitta hoppas det var okej) 
 
jag fixade o gjorde i ordning vårt gästrum tills hon skulle komma o DET var behövligt.. efter som det är kombinerat gäst o lekrum såg det ut som ettt mindre världskrig där inne... men efter några timmar o två sopsäckar senare blev det beboligt... =))
 
bäddat o klart... 
 
Birgitta hade med sig en pava vin... o inte vilket vin som helst... 
Hårdrocks  vin.... o gott var det... =)) till vinet avnjöt vi en tacopaj o sallad... en rikgit myskväll.. tack för besök o vin Birgitta.. 
 
vad har mer hänt sedan sist då... hmm.. jo igår kom det en o hämtade en av skruttibangbang bilarna.. den skulle förpassas till skrot helt enkelt... o tänk jag fick tom betalt för att han tog den.. FANTASTISKT!!! =)) nåja.. rik blev jag ju inte men iaf en 500-ing rikare.. =)) 
 
Här är svarten på väg på sin sista resa.... R I P.. eller nått sånt... =)) 
 
nått mer som gått i graven är mitt blonda hår.. tyckte det såg tvättbjörnsrandigt ut.. så jag inhandlade lite färg... 
 
Dark chili Chocolate heter den... 
 
o så här blev det..... 
Ebba tyckte det kunde ha varit mer rött... men jag tyckte det räckte med det som är.. =)) 
 
nu ska det göras kvällsmat här... på återhörande.. 
 
*kram* så länge
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0