Söndag..........

Hej på er!!

Då var det Söndag o Rogers sista semesterdag på dessa två veckor... han sa att han inte hade nått emot o jobba imorgon så man får väl tro på det då... o det är ju inge synd om han... han får ju njuta av lite värme när vi drar iväg senare... =))

Idag har det inte hänt så mycket.. Lizze har lekt med en kompis hela dagen.. o jag o Ebba var inne till Hagfors o till Johanna o körde lite grejjor från den gamla lägenheten.. o sen var vi o handlade... o jag fick byta en grill som vi köpt på Lidl som inte ville funka.. så hoppas denna kan fungera då... man kan grilla både mackor o kött i den... så det kan ju bli spännadne matlagning här framöver.. haha...


Så här ser den ut... hoppas denna funkar.. annars får de tillbaka denna o jag mina pengar.. den var inte dyr alls.. men för det ska den väl iaf funka...

Idag gjorde jag Wook till mat... det är mumma det.. marinerade fläskytterfilé som jag skurit i strimlor o så hade jag morot, broccoli, sockerärtor, chaminjoner och purjolök... o så nudlar förstås... det är såååå mumma...



Det blev så mycket så det blev två matlådor oxå... gott då vet jag o Roger vad vi äter imorgon... =))

Imorgon är det åter dags för veckans besök hos jobbcoach... vad glad han ska bli när han får träffa mig... =))

Igår kväll/natt dog telefon o internet här hemma så nu sitter jag på mitt modem hag hade i Norge.. (det är tur jag har det minsann.... ) dock kan jag ju inte se så mycket OS som jag vill... o DET är riktigt tråkigt.. så imorgon får jag ringa o felanmäla så får vi hoppas de får ordning på det snabbt som ögat.... vore dödsstraff på o ha fel på det o under OS... =))
jaja jag får försöka hacka mig fram på modemet o se det viktigaste bara... men det funkar sådär...

nu ska jag iaf försöka se simmningen....

*kram* så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0