Sommar..??

Ja vänner det är svensk sommar o det häller regn ute... nu ska jag inte klaga då vi åtminstonde klarat oss från de stora översvämningarna o huset står på något så när torr mark... men asså allvarligt det regnar varenda jäkla dag... tom Lizze sa i dag att det var allt ett trist sommarlov.. jag förstår henne..

Vad hittar vi på i tråkvädret då... ja städning finns det hur mycket som helst till den som vill o har lust... o lusten finns ibland.. men man kan ju inte städa hela tiden.. vi försöker hitta på lite roliga saker här hemma.. som Lizze igår då kom hon ut från Lekrummet o såg ut såhär..



ja man har ju inte roligare än man gör sig... =))

Det sitts en hel del vid datorerna.. men kan inte skicka ut dem i hällregn.. men fastän man sitter vid datorn som Ebba i detta fall så tränar hon på att skriva ord.. så nån nytta är det ju med det hela.. =))


hon hade iaf tid o kika upp när jag tog kort på henne... =))

Idag är det bara jag o Ebba hemma då Lizze är hos en fotbollskompis o leker... Ebba har feber o hosta men är skapligt piggelin ändå... vi fick oss lite lunch här förut o jag hann med en lite sömnstund på soffan.. nu ska det bli ny alvedon o den lilla donnan o lite o dricka.. så blir hon nog frisk så fort så... =)

man kanske skulle få sig lite kaffe oxå så man blir piggare...

*kram* så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0