Söndags väder...

Hej på er!!
 
Ja idag var det väl ett rent ut sagt jävla söndagsväder.. det häller ner från ovan.. asså man kan hålla sig för skratt... man borde kanske efter denna sommar vara van regnet men DET blir jag nog aldrig.. !!
Roger som ska skruva brädorna på trappen på plats idag... hmmm.. hoppas det slutar under dagen så vi får klar trappen... det blir så fiiiiint... inlägg o bild kommer så fort den är klar... o om jag hinner... =))
 
I fredags kom klädpaketet åt Lizze som jag köpt på blocket, 50 plagg för 1200kr... det är ju alltid en chansning när man handlar så här för man vet ju inte riktigt vad man får... men kan bara säga att det var såååå snygga kläder o Lizze var jätte nöjd.... 
 
Lizze provade o valde detta att ha på sig för dagen.... 
 
en fullpackad kartong med kläder.... 
Lite av plaggen..... 
 
Det viktigaste var att Lizze var nöjd o att klädera höll den kvallité som var utlovad... =)) o det gjorde det... så det var ett bra köp.... !
 
Igår skrapade vi vars en Triss jag o Roger.. o döm till vår förvåning när det var vinst på båda.. en på 50kr o en på 25kr x2.. så när jag åkte o handlade så bytte jag in dem till 4 nya plus att jag köpte en till... o även de trisslotterna vann vi på.. totalt 125kr.. =)) o så var det ju Lottodragning o joker med drömvinsten på 165 mille... o vi hade flyt.. nåja.. 165 mille hade vi nog inte förjänat men 80kr på joker blev det iaf... så det säger vi tack till o niger fint... så igår hade vi flyt.. så nu vet vi att det tar någ ett år eller två till vi vinner nått igen... men vi är glada för det lilla.. =)) 
 
På Torsdag till veckan så händer det något stort som jag missar... då åker mellan 1500-2000 Leksandsfans med Cinderella (som leksands if har hyrt denna tripp) till Åland o tillbaka... 
 
Så jag önskar alla mina Leksandsbröder o systrar en mycket trevlig o härlig resa... 
 
anledningen till att jag inte ska med är för att jag ska ju på en helt annan resa.. o man får hålla lite i pengarna.... men jag hoppas o vet att de kommer få såååååå kul.. !!!!! Jag lovar o hålla Leksansställningarna där jag är.... =))
 
Ja vår resa börjar det dra ihop sig till.. jag har börjat lägga fram de kläder som ska packas o lite annat som ska med... o jag ska ha bla Leksandströjan med mig... den måste ju oxå få komma ut på resa..... (när det inte blev båtresa menar jag.. ) jisses vad jag längtar... det ska bli så mysigt.. o så roligt o få träffa mamma o pappa ... sen blir det lite släktträff då en av mina kusiner oxå ska dit... så henne hinner vi kanske se då de kommer ett par dagar innan vi åker hem... =))) 
 
Nu ska jag nog få mig lite mer kaffe o så ska morgondagen planeras.. för min jobbcoach ska få träffa mig imorgon.. sen får han klara sig utan "dejt" en vecka då vi är borta.. men han står nog ut med det oxå... (vi träffas en gång i veckan han o jag.. men då jag är på kreta blir det svårt med dejt.. så den veckan får han klara sig själv.. haha) 
 
hoppas ni får en toppen söndag... 
 
*kram* så länge... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0