ett litet steg i taget..

Hej på er!

Då var det Fredag då.. veckans bästa dag enligt mig.. =)) i går kväll o inatt har det regnat så man skulle kunna tro att det inte regnat på hela sommaren för jisses vad det vräkte ner.. men i allt detta regnelände får man väl trots allt vara glad att det är regn o inte snö... för då hade vi haft snö till taknocken...

ja det är faktiskt deprimerande med allt detta regnande.. så för att orka med tar jag små steg i taget för snart ska vi ju åka bort... det är inte dags att packa ännu men det ska ju fixas ändå... bla så hade jag beställt två nya klänningar o de kom igår... fina var dem o passade perfa...


här är den ena... =))

idag beställde jag hem lite solkräm från apoteket.se så vi inte behöver bränna oss sönder o samman..... så väntar jag på ny bikini... ja som ni ser ett litet steg i taget till vår resa..

Det som är lika underbart som att resa bort till värmen är att få träffa mina föräldrar där.... ska bli så roligt o få träffa dem o på ett sånt ställe.. vi kommer bo på olika hotell.. men det är bara en gata i mellan... =)) barnen ser så mycket fram till att få bada med mormor o morfar... =))


min älskade pappsen.....


min älskade mammsen....

så om inte en allt för lång framtid ligger vi på en sandstrand o plaskar i det klara vattnet o njuter av värme, god mat och dryck... o kanske vi gör en utflykt till denna vackra plats....


visst ser det lockande ut.... får se om vi kommer dit...  det kallas för Kretas maldiverna och heter Elafonissi...

men tror säkerligen stranden duger där vi ska bo oxå...

ja ni kan tro vi längtar... =))

Så fram tills vi ska åka så kommer jag ta små steg i taget att planera o fixa inför resan... barnen har haft nedräkning sen vi bokade....=))

nu ska jag nog få mig lite mer kaffe... o sen invänta på om kristina ringer o vi ska bege oss i jakten på skogens guld.... bara vädergudarna är med oss o det inte blir regn....

ha en toppen dag med er...

*kram* så länge


Kommentarer
Postat av: Danica

Oj vad fin du var gumman ...vilken härlig klänning...det var precis en Camillaklänning det där...och vad skönt att få vara där med mamsen och papsen...ja jag hade ju kunnat skriva Leffe och Gullan :-))) jag önskar av hela mitt hjärta att ni får det bara så underbart ...och att blondtrollen får njuta av sin momma och moffen...pözz o kram från mig då och resten av mina sambor...<3<3<3

2012-08-03 @ 10:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0