Badbrudar...

Hej på er.. !

jaha då gick det några dagar igen.. men jag har haft så ont i ryggen så jag har inte kunna suttit vid datorn för att blogga... men idag är det lite bättre o jag tänkte bjuda på ett litet bildportpuri från när tjejjorna badade sist...


Lizze tycker faktiskt det är Kallt...


Ebba vet inte vad hon ska tycka... men ser kallt ut..





Ebba plaskar trots att det är kallt... fick visst lite vatten i ögat oxå...


till slut doppade hon sig....


En isbjörn???? näää Lizze långt ut....






Ja några fegisar är dom inte flickorna... bara deras mamma som inte badar om det inte är 27 grader i vattnet... =))
så jag spar mig till kreta... =))

idag gjorde lizze sig illa.. hon gjorde den klassiska tecknade serie missen.. klev på en krattta o fick skaftet under ögar på kinden... det svullnade upp en hel del.. så hon fick sitta med is...
lite röd o svullen på kinden under ögat... stackars mammas tjej... var tur ändå att det inte tog värre...

idag har det blivit mycket OS då jag vilat min rygg... så nu ska jag se klart handbollen som just nu går skitdåligt.. sen får det bli sängen...



natti natti....

*kram* så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0