Söndag.... Dag 28 - Första kyssen

Hej på er!

Dagens ämne är den första kyssen.. spännande värre.. eller?? jo lite roligt är det trots allt att tänka tillbaka... det svåra är.. hur gammal var jag... ?

Jag minns inte exakt hur gammal jag var men kan tippa på en 11-12 år... pussat nån hade jag väl gjort innan.. men detta var en riktig KYSS...  jag minns den faktiskt... inte som om det vore igår.. men minns den väldigt väl... jag vet tom vad jag hade på mig... (en vit t-shirt och ett par röd o vit randiga shorts.)

Han med stort H hette Mats och vi var i Lekparken i lilla Sköldinge (samhället där jag växte upp) vi stod i tornet vid rutchbanan... det var en annan kille med som jag inte riktigt minns vad han heter men iaf han skickade vi ner under tornet.. för han fick inte se... (haha) o jag minns att han ropade.. "har ni gjort det än??" nääää sa vi.... fast det hade vi.. men vi tyckte han kunde sitta där under en stund till... hehe....

En ljummen sommar eftermiddag/kväll i en lekpark i tornet vid rutchbanan... där fick jag min första kyss.... jag minns att jag var nervös... o fumlig.... men just där och just då så var det vet allra bästa jag varit med om.... =)



Hoppas ni får en bra söndagskväll....

*kram* så länge...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0