Lördag... Dag 27 - Min favoritfärg

Hej på er denna underbara Lördag.... nåja.. underbar o underbar... solen skiner men det blåser halv storm ute.... som ett riktigt April väder... men det går iaf åt rätt håll.. =))

Ska börja med att lägga in en bild på den allra nyaste lilla familjemdlemmen...

Får jag lov att presentera lilla....


Josephine... mitt lilla barnbarn.... =))) Hon är så söt... o jag längtar tills jag får träffa henne... ♥♥♥

Idag ska jag skriva om min favoritfärg.... nu är det så att jag gillar i stort sett alla färger... men ska jag säga en får det bli gul... varför vet jag inte egentligen... har bara blivit så att om vi ska spela spel så brukar jag alltis säga att jag ska vara "gul" annars är jag inte med.. haha... nåja jag gillar gul... som solen.... men annars så gillar jag faktiskt de andra färgerna oxå... utan färg vore livet rätt grått.... =))



det är vackert med färger.... =))

Jag har åkt rätt mycket skidor idag.. då det varit både skidskytte herr o dam... o sen tjejjernas 3 mil i WM... det gick sådär i alla åkningarna... imorgon är det vasaloppet och en 5mil som gäller...
det är inte konstigt man känner sig trött i kroppen... =))

Nu ska jag fixa med lite här hemma.. sen blir det ett glas rött o soffhäng... =)

ha en toppen Lördag med er...

*kram* så länge...



Kommentarer
Postat av: mamma

Det är en söt liten josephin vi har fått i familjen.Skönt att det över o att både mor o dotter mår bra.Hoppas vi kan komma upp framåt sommaren och få se den lilla nya live.Vi längtar också att få träffa er alla så klart.Men än så är det långt till vår,och till snön är borta.Krama alla från oss, vi älskar er

2011-03-05 @ 18:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0