Fredag... Dag 5... Vad är kärlek???

Hej på er!!

Dagens ämne kan göras precis hur stort som helst.. jag skulle kunna skriva spaltmetrar om det... men jag ska hålla inlägget kort...

Vi är alla olika... alltså är kärlek olika för oss... men för mig är kärlek detta



* Att få vakna bredvid den man älskar
* När barnen säger "mamma du är så fin... jag älskar dig"
* När man får ett sms som bara säger... jag älskar dig
* Att få säga jag älskar dig
* Att få ha vänner som lyssnar och finns där för en
* Att få ha vänner att lyssna på och finnas för dom
* Att få den där kramen när man behöver den som bäst
* Att få vara i Leksandsklacken på hemmaplan =)


Naturligtvis finns det som sagt spaltmetrar att skriva om detta... men jag har inte den tiden... som den sportnörd jag är ska jag nu sätta mig o se handbollen... och om en timme drar jag fram datorn och följer mitt älskade Leksand via reff... det är svettigt att vara sportnörd... men jag älskar det... o jag älskar min Roger som låter mig ha mitt idrottsintresse...

nu hoppas jag ni alla får en riktigt bra mys-fredag...

*kram* så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0