Torsdag.... Dag 10.. det här hade jag på mig idag...

Hej på er!

Åter en dag har ramlat på och nu är det kväll.. flickorna kollar tv och snart blir det kvällsmat =) men först lite bloggande juh... jag får ju skärpa mig lite.. räcker med EN missad dag... =))

idag ska jag skriva om vad jag hade på mig... åhh jag känner mig som ett riktigt modelejon.. haha... not!! det där med kläder och mode är ju inte riktigt min grej... visst gillar jag o ha kläder som är snygga.. men om de är så moderiktiga vet jag inte... o faktiskt så bryr jag mig inte så mycket heller...

Jag tycker synd om de som hela tiden måste jaga det senaste i kläder, smink resor, musik... etc etc.. ja den listan kan ju göras hur lång som helst... den jakten är inget för mig.. jag skulle inte orka ägna så stor del av livet till att hela tiden vara moderiktig och perfekt... det finns viktigare saker i mitt liv.. och antingen så duger jag som jag är.. eller så kan det kvitta.. kaxigt... ja men det är så jag tycker.. att ha ett vackert yttre med hjälp av det allra senaste modet... hjälper inte om insidan är ful som fan.. o det blir den nog lätt när man blir så egocentrisk av att hela tiden jaga det som är "inne" säger nu inte att alla som är moderiktiga är fula på insidan.. men tror att man tillslut blir så egocentrisk att inget annat än en själv betyder nått.. o DET är definitivt inte jag... jag tycker om att finnas för andra... =)

nåja.. det där blev lite mer skrivet än vad jag kanske tänkt från början.. men börjar man så blir det lätt att man skriver mer än vad man hade tänkt.. haha... iaf åter till ämnet... det här hade jag på mig idag... och som ni ser så är det mer än på gårdagens bild... man kan ju inte vara en ängel varje dag.. haha..


.... sköna kläder men inte så moderiktiga... =)) "this is me"
efter som det inte syns så kan jag berätta att jag har vita strumpor med svarta gitarrer på.. marknadsstrumpor.. 12par 100kr... jäkligt sköna i kvalliten... =)))

nehepp nu ska jag nog fixa lite kvällsmat... hoppas ni alla får en underbar Torsdagskväll... imorgon är det fredag och det är alltid mysigt.. o jag tror min syster både längtar och bävar för morgondagens blogg.. haha...

*kram* så länge

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej lilla gumman ,om jag som din mamma får säga vad jag tycker om dig .Så är du perfekt i mina ögon,mode kan dom som vill ägna sig åt.Det är innsidan som räknas,och sen kvittar det om man har det allra senanste,är spacklad,och den senaste frisyren.Så du är så fin där du står,precis att vara sig själv.Stor kram

2011-02-04 @ 16:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0