Tisdag... Dag 24 - Det här får mig att gråta

Hej på er vänner!

Då var dags igen då... ja att blogga alltså... dagens ämne handlar om vad som får mig att gråta...
hmm.. inte det lättaste jag grinar ju till allt... ehm... nä snarare tvärtom.. jag gråter sällan.. bra eller dåligt? det är inget jag kan styra själv... en del gråter till alla filmer de ser o jag gråter till vissa.. men långt ifrån alla... Jag har iaf försökt göra en "gråt-lista" och den ser ut såhär...

Det här får mig att gråta:

- Dödsfall av en som står mig nära
- Människors livsöden av de olika slag som bygger på orättvisa eller händelser i livet
- Svek från en vän eller närstående
- Ilska.. saker som gör mig fruktansvärt arg får mig oxå att gråta i ren ilska
- Vissa filmer eller dokumentärer
- Att bli sårad själsligt
- När det värker ordentligt i min kropp o jag inte orkar med att vara glad och social



Ja detta var nog det jag kunde komma på nu..

Sen gråter jag ofta av skratt oxå.. men då är det ju andra tårar... =) kanske det är så att jag gråter så sällan för att jag älskar skrattet o gläjden.... ja jag vet inte.. var bara en tanke..

Hoppas ni får en bra Tisdagskväll

*kram* så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0