Onsdag... Dag 9... min tro

Hej på er!

Jag är väl helt sanslöst otrolig... jag GLÖMDE blogga igår.. jahapp.. så är det ibland.. satt o planerade vad jag skulle skriva om igår men sen kom det annat imellan o sen så var det borta... jaja så är det när seniliteten slår till på allvar.. haha..

jag fortsätter väl på dag 9.. o då ska jag skriva om min tro..

Jag tror inte på Gud och ej heller på djävulen... Finns inte det ena så finns naturligtvis inte heller det andra...

Jag tror på andar.. jag tror på flera liv.. jag har själv fått reda på tidigare liv om dem får jag berätta en annan gång... andar.. döda själar.. spöken... kalla det vad ni vill... men efter som jag själv upplevt kontakt med andevärlden så finns där inga tveksamheter... så alltså tror jag på att man lever flera liv och att man mellan dessa liv kan finnas som en ande bland människorna... de levande människorna då alltså... =)
Detta är väldigt enkelt förklarat... ska jag skriva detaljerat så blir jag väl inte klar idag... =)))

Detta är så jätte intressant och så fort jag får tiden och framför allt råd ska jag träffa en gammal arbetskamrat som kan kontakta andevärlden... så får vi se om det finns någon där som vill prata med mig.. så även om det återkommer jag till när jag varit dit.. =)

När jag var liten/ung så trodde jag på gud o var lite halvkyrklig... men den tron försvann.. när vet jag faktiskt inte... den bara försvann och det jag tror på idag är det som känns mest rätt och framför allt meningsfullt... dessutom har jag för mycket bevis för att ens tro något annat... men när det gäller tro så går de ju alla ut på samma sak egentligen... det man tror på är något som är gott varm och ljust... sen vad du kallar det spelar ingen roll... tänk om de religiösa fanatikerna kunde inse det.. ja då skulle vi inte ha några krig i världen heller...

Som avslutning vill jag att ni funderar över en sak... finns det änglar????

självklart säger jag.... .... ........


...... alla är kanske dock inte av godo..... *skratt*

ha en riktigt skön kväll med er nu...

*kram* så länge... 



Kommentarer
Postat av: Danica

Danica = djävulen...har bevisligen en utväxt som horn i pannan asg



Vad jag inte gillar med din blogg idag var att du la in min änglabild som blev tagen när jag var över på andra sidan ...du kunde ju ha frågat hahaha...det verkar ha blivit en vana att sno mina bilder på mig...om du la ut på dig själv istället hehehehe...



Kramas <3<3<3

2011-02-02 @ 17:36:08
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0