Måndag... Dag 14... En hemlighet

Hej på er!

Måndag igen och idag har vi varit med Ebba hos Doktorn i Karlstad.. vi skulle få svar på alla prover vi tagit samt röntgen och se hur vi ska gå vidare... Alla prover var bra och lika så röntgen.. och de vet inte vad hennes anfall beror på så vi ska avvakta.. för varken de eller vi vill ge henne medicin då vi inte vet med säkerhet om det är EP eller inte.. o ger man då medicin kan det trigga igång det istället..  eller så kan hon bli jätte trött o slö.. o det vill vi ju inte.. utan vi väntar o ser vad som händer.. har vi tur får hon inga fler anfall mer och om de kommer så ska vi kontakta doktorn igen.. Dock så får vi ju vara lite uppmärksamma när hon gör saker som kan sluta illa om hon får ett anfall.. som tex cyckla i trafik eller bada (att hon då inte är själv) men ännu är ju inte det aktuellt iaf.. hon är lite för liten för att få göra dessa saker själv.. =))

Jahapp.. idag ska jag skriva en hemlighet.. Detta blir ju lite svårt för de hemligheter jag har är ju hemligheter som inte ska berättas.. haha.. nåja nu är jag inte så hemlig av mig.. men som sagt.. det som är hemligt det kommer förbli hemligt.. =))

Däremot kan jag väl berätta något om mig som inte så många vet... men det är inget jag gör nån hemlighet av..

Jag älskar o läsa recept.. kan ta en kokbok o börja från sida ett och sen läser jag alla recept i den till jag läst ut den...  dock så lagar jag sällan mat efter recept... då kan man ju undra varför jag läser dem.. och det är nog för att få inspiration hittar kombinationer eller kryddor eller ugnsvärme etc etc... ser jag ett recept i en tidning så läser jag det.. ingrediens för ingrediens.. och hur man gör... sen är jag nöjd... =)) som sagt.. det är nog lite sjukt.. men jag bara älskar det.. =)))


nu ska jag se lite nyheter och Prata lite med Roger som är i Stockholm på kurs...sen blir det sängen.. känner en lätt skallebank kommer smygandes.. bäst att sova bort den.. =))

ha det bra...

*kram* så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0