Lördag... Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Hej på er!

Då var det en myslördag... vi har nyss ätit kyckling o mos.. o jag har suttit här o lyssnat på lite musik.. lite gamla godingar.. då blir man lite party sugen... får väl ta mig en öl sen... idag har vi kallt i morse var det -25.. o jag höll mig för skratt....

Jag ska börja med att lägga in en bild på när flickorna var ute i den djupa snön igår..


snön går Ebba upp till låren..... roligt hade de iaf.. =))

Jahapp så till dagens ämne.. min favoritfödelsedag...

Ja det är svårt efter som jag gillar att fylla år och oftast har jag haft bra födelsedagar (finns undantag... men de är glömda redan *ler*) Men min favvo födelsedag får nog bli förra årets födelsedag... för då fick jag biljetter till en Leksandsmatch... vi stod mitt i klacken och innan matchen var vi ute o åt o jag tog mig ett par öl.... det var en av de bästa presenter jag kunnat få...

jag gilar ju hockey... bara så ni vet det... =)

nu ska jag vara lite tråkig.. nu ska jag lägga mig en stund på soffan... ha en toppen Lördag med er

*kram* så länge

Kommentarer
Postat av: mamma

hej hela familjen,synd om er som har så kallt.Roligt att se flickorna i snön.det är inte klokt vilken vinter,och nu hoppas vi att kylan ger sig.Snön kan väl vara kvar till sportlovet,sedan dröjer det inte fören tranorna kommer.Vi har snödroppar som blommar sä våren är lite på väg kram

2011-02-13 @ 17:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0