Lördag.... Dag 12.. I min handväska...

Hej på er!

Petra tack för de fina orden i gårdagens kommentar.. *kram* =)) o ja Danica den du nästan bet ur ögat på hade nog förtjänat det.. *skratt*

Jahapp idag ska jag skriva om "i min handväska" det är ett mycket roligt ämne tycker jag... för jag är allt annat än en handväskeanvändare... jag gillar INTE handväska.. eller jo om andra har det så jag kan packa ner mina grejjor i den.. det är HELT okej.. haha... nämen allvarligt.. jag använder inte handväska... det är lixom inte jag...

jaha tänker ni nu då är bloggen slut nu... men nej då inte riktigt för hör o häpna jag äger EN handväska
den inskaffade jag när jag jobbade i Karlstad för att kunna ha matlåda och lite pryttlar med mig till jobbet när jag åkte buss... jag rotade fram den för att se vad som fanns i den...  och här är resultatet...


... min väska.. den är skitsnygg... haha.. svart med vita dödskallar på... hmm.. iaf i den så låg det följande... mitt pass (det har legat där sen jag var i warzawa för 2½ år sedan) en mobilladdare... en pillerburk (man skulle kunna tro det är kondomer efter som det är en glad snopp på burken men nej då där i finns det div värktabletter ifall man behövde.. ) mitt busskort... och en binda med tillhörande hygienservett... OCH en reflex som jag fick på bussen för de delade ut sånt gratis... o gratis är billigt.. =)))

Ja kära vänner roligare än så var det inte i min handväska som jag nästan (får jag väl säga) aldrig använder...

Nu ska jag göra lite mat till oss... ikväll ska vi lyxa till det med hästfilé och trattkantarell sås.. mmm gottit...

ha en bra lördagskväll alla

*kram* så länge





Kommentarer
Postat av: mamma

Du har iallafall mer i din väska,än var jag har i mina tre väskor .Var tvungen att kolla ,jag hade näsdukar o tandpetare,och en nyckel att låsa väskan med.Tycker inte den behöver låsas,det får i så fall vara til jag vinner på mitt postkod ha det bra kram

2011-02-06 @ 11:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0