Fredag...... Dag 25 - En bild från mitt hem

Hej på er!

då var det äntligen fredag igen... det är skönt när veckan går mot sitt slut o helgen närmar sig.. o denna helgen är ju verkligen lite speciell då jag fått i födelsepresent av Roger biljetter till Leksands utomhusmatch... de räknar med att det blir ca 17000 personer... ja jäklar vilket tryck det kommer bli.. o naturligtvis ska vi stå i klacken... =)) så tack Roger.. ♥♥♥

dagens ämne skulle egentligen vara mitt rum eller min lägenhet.. men inget av dem passar ju på mig tyckte jag så det blir en bild på mitt hem...


vårt hus på Änggärdet.... =))

ja som ni ser finns det snö så det räcker o blir över... så är det någon som behöver är det gratis o hämta.. =)
Jag kan tom bjuda på kaffe o hembakad kaka om det är så... bara jag blir av med skiten... =)

Jag hoppas verkligen att denna vinter lider mot sitt slut nu... för nu har jag fått mer än nog... det räcker nu.... Elbolagsdirektörerna har skott sig på oss så dem är det inge synd om heller..

nu ska jag förbereda kvällens tacos.. o sen blir det mys-fredag... ♥♥♥

Ha en superskön helg med er...

*kram* så länge... 



Kommentarer
Postat av: mamma

Hej tänker på dig o Roger som är sådana lyllisar ,jag täker på matchen lif o mora så klart.hoppas det går vägen .så lif får den här välförtjänta segern.Vi ska heja här nerifrån,hoppas ni hör oss.Bara att få se detta live,är något ni aldrig glömmer.Snön kommer att börja gö bort inom kort Stor kram

2011-02-26 @ 16:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0