Måndag.... min lilla "hytte"

Hej på er!

ja nu har det gått lååååång tid igen.. men ska försöka skärpa mig.. =) ja ni som känner mig vet väl hur det blir med det... men men som sagt jag ska försöka iaf.. =)

Har nu börjat jobba i Norge som personlig assistent till en man i yngre medelåldern.. Ett roligt och givande jobb och många skratt blir det.. dessutom får ju både han och jag bli lite Svorska nu =))

Han bor i en härlig lägenhet i undervåningen i familjens hus och han har en härlig familj som verkligen "skämmer" bort mig... dels får jag bo i en liten "hytte" på gården o dels har jag fått bekvämligheter i min lilla stuga så som toalett och ett litet kylskåp... tack snälla för att ni är så gulliga!!! =))

här kommer bilder på mitt veckoboende när jag jobbar...


Mitt hem... =)


där har jag en säng.....


ett bord man kan fälla i hop.. =)


toalett vid bordet kan ju vara bra ifall man vill sitta o surfa o skita samtidigt.. haha...


mitt lilla kyl/bar-skåp... =)


ett litet "bord" till med kaffe o perkulator samt lite smått o gott...

ja så nu vet ni hur jag bor när jag är iväg o jobbar... den är liten men jättemysig min lilla stuga.. o jag kommer trivas bra i den... =)

nu börjar det bli dags att göra kvällen så det får bli mer bloggande en annan dag... snart dags o fundera lite över påsken och vad vi ska hitta på då.. för jag är ledig då...

ha en bra Måndags kväll...

*kram* så länge

Kommentarer
Postat av: carina

Det blev ju jättefint ju med bordet o toan=)

när skulle du ha inflyttningskalaset då???



jeg kommer o besöker deg der og besöker graven till bestefar(nesten) på samme gang Ha det så hyggelig=)

2011-04-18 @ 19:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0