Måndag.... bilköp

Hej på er!

Då har helgen gått och det är måndag igen... Igår var vi till Karlstad och inhandlade en liten bil.. så nu slipper Roger cykla med barnen på morgonen när jag är i Norge.. =))

Vi fick tag på en Nissan Sunny GTI till en rimlig peng... en lagomt gammal bil med lagomt många mil på mätaren....


den är grå med röda o vita fartränder.. och förra ägaren hade döpt billen till grålle.. så det får den fortsätta heta tror jag.. är iaf en pigg o glad liten bil i sina bästa år... =)

Jorå den var tvättad o ren när jag hämtade den... dock bor vi just nu i en dynghåla och det finns inte en bil som håller sig ren i många sekunder på dessa vägar... men det blir väl bättre när snön försvinner helt och vägarna torkar upp...

Idag har jag hållt på o fixa lite med saker som ska ordnas med innan Norge resan.. så som perkulator så jag får mig lite kaffe på morgonen.. annars vaknar ju inte jag... samt mobilt bredband så jag kan ta med mig kompisen oxå... ja Lap topen... =))) måste ju ha kontakt med omvärlden oxå.. samt prata med mina barn med video på skype... =)

Det ska bli spännande minsann... =)

nu ska jag fortsätta med fixandet här hemma... samt få en dusch...

ha en bra dag med er....

*kram* så länge

Kommentarer
Postat av: Danica

Bilen var ju nästan lika söt som blondtrollet så den passar honom perfekt hehehe...hoppas du kommer ihåg att packa allt du behöver i grannlandet...pöss o kram <3<3<3

2011-04-05 @ 22:06:04
URL: http://tantans.blogg.se/
Postat av: MayM

Så hyggelig det var å titte inn i bloggen din å bli kjent med din familie også. Så flotte barn og barnebarn du har. Håper de ikke savner mamma for mye de dagene og nettene du er her hos oss :-)

2011-04-11 @ 22:40:02
URL: http://mayms.hobbyblog.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0