Tisdag... Skräck o i väntans tider

Hej på er!

Idag har vi nog världens tristaste väder.. det är så mörkt o grått o regn.. men det ska väl vara så i november... o hellre regn än snö.. nu kan den få vänta tills vi fått in veden.. får ju hem 30m3 på fredag så då vet vi vad vi gör i helgen.. så köket får nog vänta tills nästa helg... jag hoppas bara att kroppen håller i två dagars vedinkörande... man kommer nog känna att man har en kropp iaf.. o det är ju tacksamt... =)

I fredags var Lizette på Halloween disco... o även om de kände igen henne i år så var hon jätte fin.. så här kommer ett bildspel på fina fina Lizze... Håll i er!!!! =)





Jorå än så kan mamma sminka... =)

Ebbabebba har inte varit på nåt halloween disco inte.. hon får allt vänta några år.. tror hon tyckte Lizze blev lite läskig....


här leker hon med hästar o är som vanligt go o glad... =)

Så går vi ju i väntans tider här hemma... Iza ska ju ha kattungar vilken dag som helst.. (tror vi iaf.. fast så har vi ju tycker i tre veckor snart) hon är tjock o go o rund... hoppas verkligen dom kommer snart... det ska bli så mysigt med kattungar igen.. o så Roligt för flickorna..


försökte ta en bild uppifrån så ni ska få se hur tjock hon är för hon ser verkligen ut som en zeppelinare med ben... ser att hon inte alls ser lika tjock ut på bilden... men lita på mina ord.. hon är verkligen jätte tjock... =) vi får väl se om de inte kan komma snart de små liven.. så blir det bilder här kan jag lova.. =)

sen ska jag ta kort på Lizze någon dag oxå... för hör o häpna min chefs son håller på Leksand.. så lizze ska få hans matchtröja.... visste väl att min chef hade en klok o förståndig son... hade det på känn lixom.. haha.. ja nu när chefen håller på Örebro så måste det ju finnas nån vettig där bort i.. =) Så bild kommer på min lilla LeksandsLizze... =) kanske får ta kort på oss bägge i tröjorna... fiiiin sörru... !!!!

Nu ska jag ta o fixa iordning lite tills Ebba o Roger kommer... så mer blogg blir det en annan dag.. o då kanske med kattbäbisar o Leksands tröja.. =)

ha det bäst mer er!!!

*kram* så länge





Kommentarer
Postat av: mamma

det var fina bilder på katt o barn,tycker lizette är sötare utan blod .Ok jag vet att det är hallowen.Men Ebba känner man igen ,hon är en stor tjej nu,var tar tiden vägen.Och lizette,ser så lång o stor ut,du kan väl ta en bild där hon är som vanligtHa en bra stapla in ved helg stor kram

2010-11-02 @ 18:18:21
Postat av: Dirk

Was für ein Kunstwerk.

2010-11-28 @ 01:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0