Torsdag... Akut tisdag, Kalas Onsdag ... =)

Hejsan på er! då var det torsdag och veckan har faktiskt snart gått... ska berätta lite om vad vi hittat på här..  I måndags följde Lizette med en kompis hem efter skolan och hade då under vägen blivit "påkörd" av en kille på en cykel.. han råkade köra rätt över foten på henne då hans bromsar inte tog.. så den stackarn kom hem med Roger vid halv 6... haltandes o hade jätte ont

Jag ringde sjukrådgivningen o vi skulle avvakta till tisdagen... så det gjorde vi.. men hon hade lika ont under tisdagen så efter ytterligare ett samtal till sjukrådgivningen åkte vi till akuten i Torsby...


här ligger hon i sjukrummet o väntar på doktorn...

Vänta är ju något man verkligen får göra när man är på akuten.. trots att det inte var mycket folk där så tog hela besöket drygt 4 timmar... man blir lite trött men tror de för nån statistik över att man ska få vänta minst 4 timmar eller nått... nåja.. hon fick röntga foten och det var inget brutet i den så det var skönt och idag är hon mycket mycket bättre... =) Detta var tisdagen det...

Igår (Onsdag) var jag till AF o träffade min handläggare och en ny jobbcoach.. jag har gjort slut på min gamla coach.... haha.. nädå men perioden med den gamla coachen hade gått ut.. men det blir bra med lite friskt blod i mitt jobb sökande...

Sen på eftermiddagen åkte jag, Lizze och Ebba och gratulerade Lilla Joline.. hon fyller 2 år på fredag men då är hon i Rättvik på marknad den lilla donnan... *kramen på henne*

Vi sjöng o hade paket o fikabröd med oss...


öppna paket är roligt... =)


kritor o en målarbok... =)


en klänning fick hon oxå.... =)


fina klänningen är på... undra vad du funderar på lilla joline... kanske nästa bus.. =)

*massor med kramar till dig från mormor*

Idag hade flickorna-bus fläta i håret innan det åkte iväg.. så idag var dagens frisyrer så här...


hmm sover du Lizze?? hehe...  men Ebba är pigg o vaken iaf....


Flätorna.... =)

nu ska jag stoppa bröd i ugnen.. bilder på det kommer i nästa blogg...

ha en underbar kväll med er...

*kram* så länge



Kommentarer
Postat av: Danica

Då hade ni en rackans bra dag och vad fint att inte Lizze hade gjort illa foten värre...och vad söt Jolin var i sin nya fina presentklänning från mormor..kram på er dårå <3

2010-05-06 @ 22:27:06
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0