Onsdag... lite blandat...

Hej på er! Oj nu har det gått nästan en vecka sen jag skrev sist... men det har varit fullt upp här som vanligt... dagarna rullar på fortare än man hinner med o blinka.. o det är klart att när man har massor ikring sig så går tiden fort... o det är väl bra för då kommer sommaren... kanske... o där kan tiden gärna få stanna.... =)

Denna blogg får bli lite av blandat virke.. för även om saker händer o tiden går fort så har jag ju inte tagit så mycket kort på allt... men några nya bilder har jag så ni får nöja er med dem...

Ska börja med om resultatet av rensingen bland alla saker jag gör... där har jag hittat lite som jag satt in på blocket till försäljning... istället för att det ska stå här hemma o samla damm till ingen nytta så kan man ju försöka få in en krona eller två på det.. o igår sålde jag det första objektet.. då rök ..


... motionscykeln.... den stog bara o samlade en massa damm.. o inte använd på 3 år.. då var det väl bättre att den kom till ett hem där den kanske utnyttjas... =)

jag har fler saker ute på nätet men ännu har ingen ringt... men vi väntar med spänning... en av sakerna är något jag inte använt på ja säkert de senaste 12 åren iaf....


... mina gamla cowboyboots... då de är lite förstora så har jag knappt använt dem.. de är gjorda i spanien.. o jag kollade vad ett par nya av samma märke kostar... o det var ju inte så mycket.. *harkel* 2 600:- "bara" får se om jag kan sälja mina eller inte.... *hoppas*

Vad har hänt mer då... hmm... jo vi har varit lite i "hatten" här hemma.. =) låter allvarligt gör det inte... haha...


.. min hatt... Roger letade efter något här hemma o hittade min gamla Engelska kubbhatt som jag hade när jag var "ung" och uppträdde i våran mim-grupp.. här provar Lizze den... (undra vad hon sneglar på.. )


... ops! Lite stor på dig Ebba... men du var jätte fin i den.... =) lite synd hon hade handen för men hatten är VÄLDIGT stor.... =)


Jodå.. jag blev lite i "hatten" oxå... haha... när den hamnade på huvudet så var det som o kliva 25 år tillbaka i tiden... vi hade väldigt roligt.. vi var 4 tjejer som hade en mim-grupp o hade väldigt mycket knas o tok för oss.. =)

Nu märks det att våren kommit på allvar iaf.. för nu i helgen kom våra "sommargrannar" Tommy o Marianne o stannade hela helgen i sin lilla stuga.. det är så roligt att se dem efter den långa vintern.. o roligt att de kommer o stannar över hela helgen... så i söndags fick vi oss en fikastund tillsamman..


fortfarande lite kyligt o sitta ute.... men trevligt!!!!  =)

De kommer nog till denna helg oxå som är en långhelg.. (kristiflygare imorgon juh) här blir vi långlediga oxå då Roger tar ledigt på fredag... kan vara trevligt...

Nu ska jag gå o baka till årsmötet vi ska ha på fiskeklubben ikväll.. det blir en sockerkaka med äpplen i och så ska jag göra smörgåsar....

ha en underbar dag o helg alla...

*kram* så länge



Kommentarer
Postat av: Danica

Vilka trevliga bilder ...på alla tre trollen...vad bra att du blev av med M-cykeln..och botsen kanske någon vill ha oxå...jag sålde en ljudbok igår men jag är ju inte Blocket...hoppas ni får en härlig helg gumman ...jag jobbar ju ...sedan är det bara 7 pass kvar inte alls fel..kramas <3

Skall fortsätta sätta ner klacken jag lovar det är nog en vana som aldrig går över :-))))

2010-05-12 @ 10:41:24
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0