Lördag... Vilken jävla tur....

Hej på er!

Ja då var det helg igen.. *mys* jag gillar helger då är alla hemma o man får om man har tur sova lite längre... idag fick jag sova till 7.. det var snällt av mina flickor.. *gäsp* nåja.. nu har jag hunnit vara vaken en stund... fått mig kaffe o surfat runt lite i lugn o ro... flickorna har ätit frukost o kollar nu tv/spelar dator... lugnt o skönt med andra ord... =)

när jag satt o läste AB så fick jag syn på nått hemskt.. ja nu står det ju mycket hemskt i denna tidning så som mord, iskylan anfaller etc... men detta.. ja detta var kanske inte hemskare än mord... men ligger som god tvåa iaf... o min första tanke var.... vilken jävla tur....

I Norge så hade de en råtta i en källare... men inte vilken råtta som helst... nej då....


kolla storleken!!!!! den var 50cm från nos till svans o vägde 2(!!!) kg.... gissa om jag är glad att det inte var den storleken på råtta som tagit sig in här!!!!! *huuuuu ...... ryser* jag avskyr råttor!!! *bläh*

Ibland ska man verkligen vara tacksam för det lilla.... =))) o det är jag.. det är jag!!!!!! *skrattar*

Idag kommer min kära lilla son hem.... Johan kommer äntligen hem till mammsen... har inte sett honom sen han tog studenten... alltså i Juni... det är lääääänge sen det....


Plutten..... =))) nåja du kommer alltid vara en plutt Johan.. så det så.... du må vara 190cm över havet.. med 48 i skor.... men mammas plutt... ja det kommer du aldrig ifrån.. haha..

Johan kommer hit för han ska gå i mammas fotspår... jorå det är sant... På Onsdag ska han söka jobb på min gamla arbetsplats Unicall i Karlstad... det är ett Callcenter dock tror jag inte johan får jobba som teamleader men för att kunna göra det måste man ju börja från grunden.. så passa er alla.. han ska bli en tjatig telefonsäljare... =)) men det är inget dumt jobb.. o är man duktig kan man tjänta mycket pengar... =) GO JOHAN!!!!  =)))

På Tisdag kommer det oxå hit en kompis till Johan han heter Ted..


Sorry Ted.. snodde denna på din FB... =)))

han ska oxå söka jobb på Unicall... o har de här två gossarna nu tur så får de jobb o det går bra då ska de skaffa sig en lägenhet tillsammans i Karlstad... *duktiga pojkar* lägger ni ner er själ.. då kommer ni lyckas... Good Luck!!!!

Halv 4 ska jag hämta Johan i Vansbro, sen åker vi direkt hem.. bänkar oss framför tv:n... för 18.00 är det HOCKEY!!!!!! Leksand ska gästa skåne, de ska möta Malmö ikväll.. o med Johan brevid mig i soffan så hoppas o ser jag fram emot en sköööön vinst!!!!!

Nu ska jag snart väcka Blond-trollet Roger o sen blir det att städa i Lekrummet.. för just nu är vi trångbodda som vi är.. o med två Halvskäggiga 19-åringar som ska bo här så måste jag nog bereda lite plats åt dem... det kommer bli trångt åt oss alla... men det kommer gå bra... =) gästrummet är ju så belamrat med byggmaterial till köket så där kan ingen bo... inte än... de får tränga i hop sig i Lekrummet dessa gossar.. men vill man så kan man... =)))

jag hoppas att ni alla får en underbar Lördag o helg....

*kram* så länge





Kommentarer
Postat av: Danica

Finns det hjärterum så finns frt stjärterum eller hur...du får hälsa Johan att jag håller tummarna att det går bra i jobbsöket...och jag är ledsen att det går dåligt i kväll men då finns det anledning att ta en gravöl...pözzen o kramen

2010-12-04 @ 10:44:14
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0